marți, iunie 03, 2008

Declaratia candidatului PD-L la Primaria Municipiului Bucuresti, V.Blaga, dupa inchiderea urnelor


Vasile Blaga: As dori sa incep prin a multumi bucurestenilor pentru increderea pe care mi-au acordat-o prin votul lor. Numarul mare al acelora care s-au pronuntat in favoarea discutiilor, in favoarea unui Bucuresti modern, european ma face sa fiu optimist pentru turul doi.

Scorul foarte bun pe care partidul l-a obtinut la alegerile pentru Consiliul General face ca prin redistribuire sa avem jumatate din consilierii generali ai Capitalei or, sprijinul Consiliului General pentru majoritatea proiectelor este esential.

Vreau sa il felicit pe Liviu pentru scorul extraordinar obtinut, pentru recastigarea Primariei Sectorului 3 si de asemenea pe toti ceilalti colegi care sunt in cursa in continuare; de fapt toti si-au facut datoria si asta se vede in scorul foarte bun obtinut de partid.

Proiectul meu este in continuare cel pe care l-am prezentat pana acum. Pricipalul angajament este acela de a reduce la jumatate timpul pe care il petrec in trafic bucurestenii. Eu am venit cu solutii clare, verificate, nu cu fantasmagorii de tipul autostrazilor zburatoare. De fapt, am incredere ca in urmatoarele doua saptamani tot mai multi bucuresteni vor fi convinsi sa voteze solutii si nu vorbe goale.

Vreau sa le multumesc colegilor cu care m-am gasit pana astazi in campanie si care o parasesc prin votul bucurestenilor de astazi, pentru ca, in general, am avut dezbateri civilizate. Nu va fi usoara batalia in turul doi, fiecare vot conteaza. Aliatul meu este bucuresteanul, aliatii mei sunt bucurestenii.

Privesc cu incredere turul doi si am convingerea ca vom recastiga Primaria Generala a Capitalei. Multumesc.

Reporter: Va aliati pentru turul doi cu vreunul dintre partide?

Vasile Blaga: Nici eu, nici Partidul Democrat Liberal nu face nicio alianta preelectorala cu nimeni. Aliatul meu este bucuresteanul.

Liviu Negoita: Vreau si eu sa spun cateva cuvinte. In dubla calitate pe care o am, aceea de Primar al Sectorului 3 si de sef de campanie a lui Vasile Blaga. Vreau sa le multumesc locuitorilor sectorului 3 pentru votul acordat. Au demonstrat prin votul pe care mi l-au acordat ca formam o echipa care este capabila sa respinga orice murdarie care ar putea veni chiar si in timpul unei campanii atunci cand cineva incearca sa recastige votul cu lucruri care nu au nicio legatura cu viata lor.

The image “http://www.monde-diplomatique.ro/local/cache-vignettes/L200xH197/v_blaga.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Vreau sa-l felicit pe Vasile Blaga pentru programul pe care l-a prezentat si ca unul care nu i-a mintit pe bucuresteni, eu, Liviu Negoita, primar al Sectorului 3 ii rog si pe ceilalti bucuresteni sa se uite la viata locuitorilor din Sectorul 3, la echipa pe care noi am facut-o in Sectorul 3 si sa fie increzatori in cuvantul meu ca asa cum traim noi in Sectorul 3, prin alegerea lui Vasile Blaga la Primaria Capitalei vom trai cu totii la fel in toata capitala. Prin alegerea colegilor mei care au intrat in turul doi, la celelalte primarii de sector, sunt absolut convins ca lucrurile se vor schimba in bine. PD-L a demonstrat ca are noi solutii, ca are oameni valorosi. Avem o echipa care spune adevarul, care rosteste adevarul si prin faptele noastre, prin ceea ce realizam in adminstratia publica locala, le vom schimba viata in bine. Aveti incredere, aveti in fata dvs., daca ar fi sa ma refer la Vasile Blaga, un om pe care il gasiti foarte rar in clasa politica din Romania. Ii cunosc foarte bine pe toti cei care au candidat si mai ales pe cel ramas in cursa cu Vasile Blaga, pe domnul Oprescu. Cunosc aceasta clasa politica din interiorul ei si va spun: un om ca Vasile Blaga, un profesionist in politica gasiti foarte rar. Sunt absolut convins ca bucurestenii, in turul doi, se vor convinge din ce in ce mai mult ca echipa pe care PD-L o va prezenta la capitala este cea mai buna si va fi confirmata prin votul lor in 15 iunie.

Theodor Stolojan: Doresc sa multumesc romanilor care prin votul lor au confirmat ca PD-L este astazi partidul care se bucura de cea mai mare incredere din partea oamenilor.

Am prezentat in aceste alegeri locale o echipa puternica, o echipa formata din oameni valorosi, candidati care au venit cu programe, cu solutii concrete care raspund problemelor comunitatilor locale.

Sunt convins ca in turul doi, candidatii vor obtine victoria, domnul Blaga la Bucuresti, ceilalti candidati la sectoare si in toata tara unde vom fi in turul doi.

Multumesc din nou bucurestenilor si am incredere ca ne vor sprijini in continuare in aceasta lupta pe care o ducem pentru progresul Romaniei, pentru bunastarea oamenilor din tara noastra.

http://www.mai.gov.ro/Arhiva%20foto/Vasile%20Blaga%201.GIF

Vasile Blaga: Daca mai sunt intrebari?

Reporter: V-ati gandit la viceprimarul pe care il veti lua la Primaria Capitalei?

In niciun caz pe domnul Oprescu, vine cam tarziu la munca

Reporter: Dar pe domnul Orban?

Vasile Blaga: Nu stiu daca domnul Orban va ramane in Consiliul General al Capitalei dar este un om care intr-adevar a prezentat solutii pentru Bucuresti, cu multe dintre acestea sunt de acord.

Reporter: Spuneati ca aveti jumatate din Consiliul General...

Asa este, intre 37-38%, faceti toate analizele, se redistribuie 20% si daca iei mai mult de o treime din 20%, 45-46% deci, aproape jumatate din Consiliul General.

Reporter: Pierdeti din nou, decisv, Sectorul 2. Ce se intampla acolo?

Poate nu am gasit cea mai buna formula de candidatura, un sector extrem de bine organizat si care a demonstrat si astazi, veti vedea rezultatele, ca este probabil primul sau al doilea sector din Capitala, la noi, la votul politic al PD-L.

Multumim mult!

Niciun comentariu: