Ambasada României la Londra a sesizat compania încă din cursul dimineţii.
Virgin Media şi-a prezentat scuze şi a dat asigurări că orice mesaj ofensator al spotului a fost neintenţionat. Compania a dat asigurări părţii române că "a acţionat imediat pentru retragerea filmuleţului de pe Youtube" şi a promis că va reface secvenţa care a provocat nemulţumire şi o va republica.
Turnul Eiffel în cazul Franţei, un cartier vestit în cazul Olandei, Colosseumul în cazul Italiei şi un grup de bărbaţi cu burţi mari şi lanţuri imense în cazul României sunt imaginile folosite în spoturi de prezentare a echipelor care participă la Euro 2008, difuzate pe site-ul Virgin Media.
Să vedem versiunea americană a lanţului cu ghiul:
Acum fiecare cu plăcerea lui şi cu posibilităţile lui.
4 comentarii:
totusi sa nu uitam ca hip-hop-ul este un gen foate cunoscut de nuzica si raperi nu unbla in chiloti cu burtile mari si cu par pe piept...
cum sa ii compari pe burtoshii aia manelari cu busta rhymes ?nu asocia daca nu cunosti !
Vaiiii, nu-i cunosc!
:)
Păi exemplificaţi exact ceea ce doream să spun, sub-cultura (în sensul de cultură ruptă din cultura oficială) reprezintă în mod evident ceva nu foarte uşor de acceptat de adepţii majoritari ai culturii oficiale dintr-o societate. Pentru cultura oficială, pentru băieţii în costum şi cravată, burtoşii manelari (corect cred că ar fi totuşi manelişti) sunt acelaşi lucru cu Busta Rhymes. În mod evident nu sunt acelaşi lucru, nici nu ar avea cum să fie acelaşi lucru, dar din punctul de vedere al alunecării de la oficial, sunt acelaşi lucru. Vedeţi dumneavoastră, nu poţi să dai în manelişti fără să dai indirect şi rapperi, hip hoperi sau mai ştiu eu cine.
funnysadfacts.weebly.com
Trimiteți un comentariu