duminică, aprilie 12, 2009

Sunt unul dintre "rataţii lui Udrea"


Nu mai ştiu exact ce căutam când mi-am descoperit numele pe la mijlocul unei liste a "trepanaţilor".

Ăştia nu au nimic în cap decât ori să prezinte o nouă dudă din activitatea lor meschină ori să dea în cap duşmanului. Citeşti o dată, de două ori, dar după aia mori garantat de plictiseală şi jenă şi ajungi să-ţi bagi picioarele.
spuneam posesorul blogului Lastexit.

Deci de aia simţeam eu curent de aer prin mijlocul encefalului, de la trepanaţii.

Stimate domn creator de ultimă ieşire, vă fac şi eu o dedicaţie finlandeză, dar nu The Rasmus, ci o muzică ceva mai fină, mai de obraz subţire:

3 comentarii:

lastexit spunea...

Multam de dedicatie! :)
Sa va reîmprospătez memoria in legatura cu ceea ce cautati cand v-ati regasit acolo unde credeti ca nu trebuia sa fiti.

http://www.xlastexit.com/2009/04/vizitatorilor.html

mult noroc!

Anonim spunea...

cu tot respectul - nu pot sa ma documentez de pe blogul Elenei Udrea - chiar nu pot. Nu de pe al Lenutei. Ma tem pentru integritatea creierilor capului. Cat despre trafic - nu ati inteles subtilitatea afirmatiei - Paleologu prin vorbele sale a subminat el insusi capacitatea electorala a PDL-ului si chiar orice merit al oamenilor de acolo de a atrage voturi electorale.
Probalil ca traim in lumi paralele ori dati o prea mare importanta lucrarilor care le faceti pe respectivul blog. Analistii de care vorbiti sunt probabil virgini in toate cele, daca se infrupta din putul intelepciunii ce salasluieste pe elenaudrea.ro.
In fine - poate intr-o zi va veti dea seama ca ceea ce comentati si analizati e o lume iluzorie, o falsitate, lucruri minuscule si minciuni. Atata energie pierduta pentru ceea ce in ansamblul lucrurilor nu are nici cea mai mica relevanta.

Bibliotecaru spunea...

:)
Vă daţi seama ce spuneţi?

Comentaţi calitatea comentariilor mele fără măcar să le fi citit.
:)
Eu nu sunt pro PD-L, şi nici un alt partid, sunt vremelnic pro sau contra persoane care fac ceva bine, respectiv greşit. De altfel se şi vede că la alegerile ce vor urma susţin pe doamna Corina Creţu, şi domnia sa nu este candidată PD-L. Când am comentat de exemplu că prin Judeţul Constanţa conducerea locală a PD-L a fost demisă printr-o procedură nestatutară, eram primul om din România care sesiza acest lucru (probabil şi singurul "analist" care citise efectiv statutul PD-L). Lumea virtuală despre care vorbiţi, vizibilă prin reflecţii din faţete iluzorii, mincinoase, false, deformate... este construită din oameni, ca mine, ca domnia voastră, ca ceilalţi pe care îi vedeţi în jur... Nu materia este falsă, ci societatea în care trăim. Este ca şi cum am vedea totul printr-un geam atât de murdar încât nu se mai zăresc dincolo de el decât umbre translucide. Scopul meu este să semnalez normalitatea, realitatea de dincolo de geam, în această lume contorsionată, aşa cum o văd eu, poate în continuare greşit, poate mai aproape de normalitate. Pentru asta îmi iau castane şi de la PD-L, şi de la PSD, şi de la oricine altcineva, chiar şi oameni necunoscuţi, ca dumneavoastră.

Domnia voastră puteţi crede absolut orice. Aţi observat că nu v-am atacat sub nici o formă, doar v-am făcut cunoscute cuvintele, v-am popularizat. Există o liberate a exprimării de care se pare că dumneavoastră vă bucuraţi şi eu, dacă o exercit, sunt un "luzăr trepanat". Ce aş mai putea să comentez în plus? Nu pot decât să vă mai urez o viaţă frumoasă, îmbelşugată şi îndelungată.

Cred că discuţia noastră a fost suficientă, sper că nu vă veţi simţi neglijat şi ofensat dacă nu vă voi mai răspunde în cazul în care veţi veni cu astfel de probleme pe blogul meu.