miercuri, ianuarie 18, 2012

A trecut un an de când Cristian Paţurcă nu mai este


Cristian Paturca - Tu esti iarna


Tu esti iarna

Uita frigul, scoate nasul din palton
Flori de gheata cad pe gene, se topesc
Iarna trece prin orasul monoton
Mana-n mana, ce e oare mai firesc
Cand iti spun ca te iubesc?
De ce oare te iubesc?

Tu esti iarna, tu esti orice anotimp
Dimineata, ziua, noaptea, tu esti tot ce-nseamna timp
Esti lumina esti aroma din cafea
Mana-n mana, esti aici si esti a mea
A mea

Uita frigul, in beteala te-nconjor
Bradul verde, luminite ce sclipesc
Ziua trece prea usor
Ce e oare mai firesc, cand iti spun ca te iubesc
De ce oare te iubesc?

Tu esti iarna, tu esti orice anotimp
Dimineata, ziua, noaptea, tu esti tot ce-nseamna timp
Esti lumina esti aroma din cafea
Mana-n mana, esti aici si esti a mea
A mea

Tu esti iarna, tu esti orice anotimp
Dimineata, ziua, noaptea, tu esti tot ce-nseamna timp
Esti lumina esti aroma din cafea
Mana-n mana, esti aici si esti a mea

Tu esti iarna, tu esti orice anotimp
Dimineata, ziua, noaptea, tu esti tot ce-nseamna timp
Esti lumina esti aroma din cafea
Mana-n mana, esti aici si estï a mea
A mea

Vezi şi http://bibliotecarul.blogspot.com/2012/01/trecut-un-de-cand-cristian-paturca-nu.html

3 comentarii:

Mihai Olteanu spunea...

Ce frumos remember!

Bibliotecaru spunea...

Mulţumesc mult.

Dli spunea...

Frumoase versuri, frumoasa melodie. Felicitari autorului si compozitorului.