marți, decembrie 22, 2009

Consistenţa dialogului politic


Ce ar rămâne din dialogul politic dacă am scoate interesul personal şi de grup? Veţi răspunde... vor rămâne principiile. Cu ajutorul domnului Rossini, vă pot ilustra calitatea limbajului la care mă gândesc eu. Nu uitaţi de virgule, sunt foarte importante.


(Duet de pisici - Rossini; Hannah Holgersson şi Agnes Vojtko împreună cu Cairo Opera Orchestra, dirijor Nader Abbassi)

PS
Pentru rolul masculin era nevoie de un bas liric... dar mai există şi lipsuri, nu-i aşa?

10 comentarii:

Anonim spunea...

Bibliotecaru, Craciun Fericit si La Multi Ani!

Bibliotecaru spunea...

@ instalatorul
Şi eu vă doresc Sărbători Fericite!

Corina spunea...

Felicitari pentru consecventa si spiritul critic cu care ati urmarit evenimentele politice si pe parcursul anului ce se apropie de final. Craciun fericit si un An Nou cu bucurii! Sa dea Domnul sa avem parte si de evenimente pozitive!

Bibliotecaru spunea...

@ Corina
Şi eu vă doresc numai lucruri bune şi Sărbători Fericite!

Anonim spunea...

Sărbători binecuvântate !
http://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/12/23/primiti-colinda/

Bibliotecaru spunea...

@ sfinx777
Vă mulţumesc la fel.

simona ionescu spunea...

Sa fii sanatos si sa te bucuri de Craciun, Biblio!

teatrul masca spunea...

Craciun fericit! Cu drag!

Bibliotecaru spunea...

@ simona ionescu
Şi eu vă doresc un Crăciun Fericit.

Nu ştiu de ce dar pagina domniei voastre nu mi se mai încarcă de ceva timp.

Bibliotecaru spunea...

@ teatrul masca
Numai bine vă doresc şi doresc şi românilor să pună arta pe primul loc în viaţa lor.