vineri, octombrie 19, 2007

dolus; error; deceptio



(eroare)
Am intrat cu totul întâmplător (adică nu am găsit cu google, ci umblând hai-hui) pe site-ul http://www.otpsd-s2.ro/ . Tocmai remarcam că este cam puţin populat acest site şi mi-am zis sa dau clic să vorbesc cu Mircea Geoană. Eram curios să vad cam ce modalitatea de discuţie au găsit cei care au făcut site-ul, cum anume au făcut ei forum ca să participe şi foarte ocupatul lider de partid pentru că pe la dânsul la blog nu a mai dat de la moartea lui... Dumnezeul să-l odihnească! Am dat clic pe poza domnului Geoana (am mărit un pic zona ca să se vadă mai bine unde anume am dat clic) şi...
Imediat am intrat pe http://www.psd.ro/forum . Eroare stimaţi cititori, şi nu orice eroare, o eroare gravă de dispariţie. Grav, grav... De la lucrurile mici ce nu merg bine se văd problemele mari care merg spre dezastru. Ce aţi făcut domnule Geoană?, sau s-a închis forumul pe motiv că nu vorbea nimeni?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nici blogul lui Mircea Geoana nu sta mai bine. "Stapanul" nu a mai postat de pe 7 august, de la moartea lui Pittis. Asta e, omul e ocupat, are guverne de daramat, partidul de reformat, campanii de organizat. Daca ai chef sa stai de vorba cu un pesedist de frunte, intra pe blogul lui Nastase. Acolo e aglomeratie destul de mare, cel putin pana se va intoarce "in fruntea bucatelor".

Anonim spunea...

Stiu şi nemişcarea lui Geoană şi faptul că mai scrie din când în când la Năstase. Nici Năstase nu prea citeşte ce se scrie dar măcar este ceva mai prezent prin postări.

Anonim spunea...

@Mihnea
@Bibliotecarul
interesanta descoperire...
eu il cautam pe marele Vanghelie si uite peste ce dau
http://www.psd-s1.ro/

site-ul lu tovarasu Tudorache...
numai ca ce sa vezi pe prima pagina: DIP presedinte...si linkul spre http://www.danioanpopescu.ro/ functioneza:)...

Adica din dupa noaptea din 2006, de la Confort - unde a dat masura valorii - marea organizatie PSD S1 a ramas in adormire;)...
s-o intoarce DIP-ul, or stii ei ceva...:)
o zi buna si un weekend placut...

Anonim spunea...

Stiu, am observat şi eu :) Dar aici este evidentă cauza, cel care făcea site-ul era plătit de DIP :)