vineri, octombrie 05, 2007

purgatio



(curăţire)

Emil Boc operează epurările de toamne-iarnă în Partidul Democrat. Preşedintele PD, Emil Boc, a explicat că, în baza statului PD şi a deciziei numărului 33 a Biroului Permanent Naţional din 2 octombrie, deputatul Liviu Nistoran şi senatorul Radu Ţîrlea au fost excluşi din cauza votului exercitat la moţiunea de cenzură şi a atitudinilor lor publice.

Oare ce se întâmplă în PD? Să analizăm poza preşedintelui Boc postată pe site-ul Partidului Democrat.

Totul este clar acum.

4 comentarii:

Anonim spunea...

deci Big Brother are efecte si la PD... apropo mi se pare extraordinara poza lui boc de pe prima pagina a site-ului pd, cu clanta in fundal;)

Anonim spunea...

Am preluat ideea cu clanţa.

Anonim spunea...

as mai adauga spectrul lui Daniel Morar - umbra microfonului;)
oricum baietii de la pd au devenit prea destepti pentru a mai avea nevoie de consilieri de imagine - sau o fi o poza cu mesaj;)

Anonim spunea...

Desigur că m-am gândit şi eu... dar am lăsat să se prelungească un pic stiloul... dispozitiv de control la distanţă. Oricum stiloul semnează excluderea din partid, el este biciul care disciplinează.