joi, noiembrie 15, 2007

classis et persona



(classis şi mască)
Am de spus "ceva de bine" de Ludovic Orban şi de PNL. Specialiştii în imagine, cei care construiesc campania electorală a partidului, s-au gândit că ar da bine un spectacol în unul dintre hipermarketurile din sector 6. Spectacol în sine a fost prilejuit de un concurs de aspiranţi la calitatea de actor. Premiul, ce altceva decât o excursie la Bruxelles. S-au mai implicat Ramona Mănescu, Antonel Tănase şi Mihai Mălaimare. Acum trebuie să spun că eu îl suspectez pe inimosul Mălaimare şi pe consilierul general Tănase că au pus totul la cale, dar dacă ştirea începea cu marele (înaltul) Ludovic… mi-am făcut şi eu datoria. Câştigători au fost cei din trupa “Nu ştiu, mă!”. Sper ca trupa să confirme şi după ce se întorc de la Bruxelles. Atunci vor spune probabil “Nu ştiu, măi dragă Brucsele!”

Niciun comentariu: