luni, septembrie 29, 2008

Omul ca animal politic


De cele mai multe ori privim omul ca pe o fiinţă superioară. De fapt cred că omul este un simplu animal care are forţa de a ucide tot în jurul său. După ce am ascultat cum PNL a mărit punctul de pensie cu un discurs interesant prin care mărirea pensiilor nu era o măsură de stânga, nici măcar o măsură socială, am auzit marele Lider PSD spunând fulminant că după alegeri Guvernul condus de el va scădea taxele şi impozitele şi va acorda facilităţi firmelor, fără să bage seama că aceste măsuri sunt de un liberalism plăcut gândirii liberale şi nu celei social-democrate. Într-o lumea alandală în care nimic nu este unde ar trebui să fie, nu ne mai rămâne decât să votăm independenţii.

Urmăriţi cu atenţie filmuleţul de mai jos. Nu vă lăsaţi furat de ansamblu, fiecare dintre personaje are o personalitate a sa. Încercaţi să asociaţi personalitatea fiecăruia cu un personaj politic.
Veţi avea practic o prognoză politică interesantă... la sfârşit rămâne doar unul. Cine este cel asociat lui?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Aha, ai pus "Surreal" acolo si te gandesti ca nu mai trebuie sa-l explici? Trebuia sa fac vreo legatura cu oamenii politici? Ba, sunt niste ciori care mananca si nici macar d-alea care canta... Baga si unul cu furnici care au rahat in spate si sa-i spui "abstract" si pui un titlu de genul "romani in Spania"...

Ce glume am!

Sunt krakilla da nu pot posta pe OpenID. Asta ca sa nu crezi ca ai fani sau ceva de genu'...

pescarusul argintiu spunea...

Eu am urmarit fimuletul, am recunoscut anumite unghiuri si orientari spatiale, lasandu-ma vrajita de miscarile si vioiciunea porumbeilor, absolut irezistibili in ciugulitul lor sprinten, hotarat si lacom :)
Orice asocieri cu personaje din peisajul politic le-am exclus din start, sper ca imi vei ierta alunecarea ;)

Bibliotecaru spunea...

:)
Păi explicaţia este deasupra.
:)


Experimentul are două faze, prima fază este pe hrană puţină. Vine un guguştiuc, se împotriveşte unui porumbel de două ori mai mare, este încolţit de al doilea porumbel...
Faza a doua, mâncare mai multă care provoacă, paradoxal, bătaie mai multă.

Spun doar atât, nu vreau să dau mură-n gură.