sâmbătă, septembrie 06, 2008

Prince - Purple Rain



I never meant 2 cause u any sorrow
I never meant 2 cause u any pain
I only wanted 2 one time see u laughing
I only wanted 2 see u laughing in the purple rain

Purple rain purple rain
Purple rain purple rain
Purple rain purple rain

I only wanted 2 see u bathing in the purple rain

I never wanted 2 be your weekend lover
I only wanted 2 be some kind of friend
Baby I could never steal u from another
Its such a shame our friendship had 2 end

Purple rain purple rain
Purple rain purple rain
Purple rain purple rain

I only wanted 2 see u underneath the purple rain

Honey I know, I know, I know times are changing
Its time we all reach out 4 something new
That means u 2
U say u want a leader
But u cant seem 2 make up your mind
I think u better close it
And let me guide u 2 the purple rain

Purple rain purple rain
Purple rain purple rain

If you know what Im singing about up here
Cmon raise your hand

Purple rain purple rain

I only want 2 see u, only want 2 see u
In the purple rain

9 comentarii:

Anonim spunea...

Merci,
Si sotia mea iti multumeste. :)

Bibliotecaru spunea...

:)

Anonim spunea...

Bibliotecaru,vreau sa scriu si eu aici!!!!!
vreau sa-ti povestesc cum a fost la mare saptamana trecuta!
melodia asta (purple rain)m-a aruncat in urma cu ceva ani (multi),si m-a adus inapoi la ....mare!
am avut de toate!
am stat intr-un hotel cu balcon pe lacul pe care a avut loc cursa supermediatizata.
apa s-a limpezit exact cand am ajuns eu la mare(toata vara apa a aratat ca o ciorba-la mamaia.fiul meu a fost de cateva ori si nu i-a placut deloc)
vineri ,sambata ,duminica au avut loc evenimente culturale aromane-prezentare de carte,teatru,muzica,dans,petrecere.
fiul meu a fost una dintre vedete!
....
dar cine crezi ca se plimba pe plaja ,cu trei catelusi(nu "catelusi")adevarati,frumosi?virgil magureanu!
a trecut ca un girofar!se uita in toate partile ,parca vroia sa fie vazut ,sau sa nu-i ia cineva cateii...
si in aceeasi zi ,seara ,la terasa cu flori,cristian tudor popescu a venit sa ia masa cu tanara sa prietena ,cred.
cand eram eu mai tanara ,glumeam cu sotul meu,numindu-l" amantul ideal" !
mereu mi-au placut "textierii"!
avea ctp niste texte in el de nu lasam pe nimeni sa se miste pana nu termina de vorbit!
de cand cu atitudinea lui (nu stiu inca sa o calific ,dar stiu ca m-a deranjat rau)fata de disparitia lui Tinu ,un alt idol al meu,a picat in dizgratie!
dar cand l-am vazut la terasa mi s-a facut mila de el !
cred ca avea o criza de sciatica,nu prea ma pricep,mergea adus de spate si nu arata deloc asa cum il vedem la tv !
nu avea bluza de trening pe el!!!!
....
si,in final ,duminica, mi-am incheiat concediul ,la o hora macedoneasca ,printre altii, cu dl.Canacheu!!!!
....
fac publicitate daca scriu ca si maine avem un eveniment cultural aroman?
daca-mi dai voie ,scriu!
daca nu e bine ca am scris ce am scris ...scrie-mi!
....
as vrea sa-mi fac si eu un spatiu al meu -blog-dar fiul meu nu vrea sa ma ajute .pe deasupra ma cearta mereu:ce tot cauti tu pe bloguri?
la anii tai?
si mai e problema cu calculatorul !
cica mi l-a luat cadou de ziua mea ,anul trecut,dar l-a monopolizat!
laptopul lui are acum displayul spart,costa o gramada ,mi-l da mie(!!!),dar imi trebuie monitor!
aveam un monitor, dar l-am dat unei pustoaice ,imobilizata la pat,singura ei bucurie fiind calculatorul.

Bibliotecaru spunea...

Puteţi scrie ce vreţi la mine la comentarii. Dacă îmi daţi amănunte serioase, pot face şi un post separat.
Aţi putea face de exemplu poze la eveniment şi dacă îmi daţi şi câteva date, poate mai caut şi eu câteva, pot face un post.
Un monitor este destul de ieftin, câteva milioane, două, trei ,patru, dacă nu sunteţi pretenţioasă şi vă mulţumiţi cu unul normal şi mititel, şi se poate monta pe laptop, fără nici problemă, ca şi o tastatură şi un mouse, practic îl puteţi transforma în desktop.

Un blog este foarte simplu de făcut şi nu aveţi nevoie decât de câteva cunoştinţe de engleză şi o adresa de email (eu că recomand una specială pentru blog).

Anonim spunea...

am vrut sa trimit poze ,dar fiul meu spune ca nu putem ca nu avem adresa de email la care sa trimitem!
....
piesa care se joaca maine la teatrul de comedie,la ora 19 ,se numeste "Mincinoslu" ,de Carlo Goldoni,in regia dlui Toma Enache.
-e bine scris -se joaca in limba aromana!!

Bibliotecaru spunea...

După cum vedeţi nu am găsit mare lucru pe internet. Pozele le puteţi pune oriunde aveţi cont, de exemplu pe Picasa Web Albums unde nu vă trebuie decât adresa de web. Ca să le pun pe blog şi eu tot acolo trebuie să le pun. Dacă nu vă este foarte greu, puneţi-le undeva şi daţi-mi link la ele. Dacă nu puteţi, am să vă dau o adresa de email.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=owZsbWl9unY&feature=related

Anonim spunea...

da,credeam ca e mai simplu si nu as fi vrut sa deranjez deloc!
http://www.youtube.com/watch?v=21wNGO2Lxuo

Anonim spunea...

merge si asa ceva pe blogul tau!!!
am vazut ca ai din toate cate putin!!!
multumesc!
am sa incerc sa imi fac un blog ,totusi ,sa nu deranjez!
o noapte buna!!!