duminică, martie 30, 2008

bolek i lolek

4 comentarii:

Anonim spunea...

Filmuletul mi-a adus aminte ca mai aveai doua bloguri de arta, pe care acum nu le-am mai gasit, am vazut ca ai facut altele. Recunosc ca pana acum nu am observat eu neavand o atentie distributiva.
Ai renuntat la acelea, de ce si cand?

Bibliotecaru spunea...

Am renunţat la ele pentru că nu prezentau interes pentru nimeni. În câteva luni nu adunasem decât trei comentarii şi sub 100 de vizite. Pe de altă parte, spaţiul de postare este limitat şi "mâncau" destul pe seama acestuia.

Anonim spunea...

Eu am comentat dar tu nu ai raspuns niciodata, si intradevar daca ai avut prea putine vizite...Dar mie mi-au placut si-mi propusesem sa mai revin cand voi avea vreme, infine tu ai dreptate.

Bibliotecaru spunea...

Acolo nu mă anunţa direct când comenta cineva. Probabil că am răspuns când am observat, dar după mult timp. Oricum am încercat să suplinesc aici informaţiile importante din lumea culturală.