duminică, decembrie 02, 2007

hono, iudicium



(onoare, decizie)
O primă reformă capitală a clasei politice. Preşedintele Partidului Conservator, face un gest de onoare. Dan Voiculescu, a declarat ieri, la Sfântu Gheorghe, că decizia sa de a nu a mai candida la funcţia de lider al PC la Congresul din 20 ianuarie este definitivă.
“Nu revin asupra deciziei, chiar dacă colegii mă roagă, mă imploră, nu-mi schimb decizia de a nu a mai candida pe data de 20 ianuarie la Congres”. O retragere, dar nu o demisie, gestul liderului PC este nuanţat, nu părăseşte partidul ci doar funcţia. Domnia sa doreşte să contribuie la dezvoltarea conservatorilor.
“Părerea mea este că etapa în care partidele trăiesc prin lideri s-a încheiat. Cred că partidele ar trebui să trăiască acum prin ceea ce fac ele pentru oameni, prin fapte”. “Am avut un mare concern economic, creat de mine, pe care am avut posibilitatea să îl dau cui vroiam şi l-am dat fiicelor mele, dar partidul nu este al meu, chiar dacă l-am fondat, ci al membrilor de partid, care vor decide la Congres cine să fie liderul”, a spus Voiculescu.
Probabil că am putea vorbi despre Catalin Florin Teodorescu ca viitor preşedinte al PC, vicepreşedinte al Partidului Conservator (din 2005),
preşedinte Filiala Judeţeană a Partidului Conservator din judeţul Argeş (2003 - prezent) şi membru al Partidului Conservator din România (la început PUR) din 2000 dar… Catalin Teodorescu si-a dat demisia de onoare din funcţia de preşedinte al Partidului Conservator, filiala Argeş. Acest lucru s-a întâmplat din cauza faptului ca în Argeş conservatorii au obţinut la europarlamentare un procent sub pragul de 5%.
Teodorescu a spus ca urmează să se constituie un grup de analiza la nivelul partidului, care va evalua fiecare filiala în parte, iar după aceea conducerea PC va delibera cine pleacă...
Nu-mi mai vine pe limbă decât domnul Ioan-Codruţ Şereş (n 2 august 1969, la Zalău, Sălaj) senator român în legislatura 2004-2008 ales în judeţul Maramureş pe listele partidului PC, fost ministru al Economiei şi Comerţului în cadrul guvernului Tăriceanu.

Un comentariu:

Argusdre spunea...

Mi se pare un gest absolut corect, desi inclin sa cred ca aceasta renuntare s-ar putea sa aiba si alte motive.Important este cine ii va lua locul ? Desigur ca urmasul va trebui sa primeasca si incuviintarea lui Voiculescu si, de aceea sunt curios daca actualul boss va tinti bine (am in vedere ce a patit Iliescu in prima faza la plecarea din PSD)