miercuri, decembrie 05, 2007

Lume soră lume

C-aşa-i lumea trecătoare
Unul naşte altul moare
Lume, soră lume
Ăl de naşte necăjeşte
Ăl de moare putrezeşte
Lume, soră lume

În trist moment de doliu, trebuie să spun că astăzi este ziua preşedintelui Senatului României, domnului Nicolae Văcăroiu. Domnia sa împlineşte 64 de ani. A sărbătorit această vârstă alături de prieteni şi de colegii parlamentari.
"De ziua mea îmi doresc să fim sănătoşi şi lucrurile să meargă spre mai bine, pentru că facem noi paşi dar cam mici. În familie pot spune că lucrurile merg excepţional. Am o familie cu totul aparte, soţia şi băiatul mă înţeleg de ce lipsesc atât de mult de acasă".
"Sincer, mi-aş dori să intrăm în normalitate. Nu am gândit niciodată că, după 16-17 ani, să aibă loc tensiuni de genul ăsta. Asta nu înseamnă că nu trebuie să existe luptă politică, dar mi-aş dori ca totul să se petreacă în mod civilizat, fără invective care fac rău", a mai spus preşedintele Senatului.
Întrebat ce cadou a primit de la soţia sa, el a precizat că doamna Văcăroiu vine în fiecare an "cu câte o surpriză". "Cadoul mi l-a dat aseară, la ora 24.00 - un set de parfumuri, una-două cămăşi, cravate şi altele".
"De la domnul Băsescu nu am primit deocamdată felicitări, dar în fiecare an trimite felicitare. Nu uitaţi, însă, că am fost vecini vreo 10 ani", a conchis Văcăroiu.
După ce a discutat câteva minute cu presa, Văcăroiu şi-a dus invitaţii în Salonul Alb al Senatului unde au ciocnit o cupă de şampanie şi au gustat din preparatele special pregătite.
Nu au lipsit de la aniversarea lui Nicolae Văcăroiu lideri de grupuri parlamentare de la Senat şi Camera Deputaţilor, foşti lideri de partide politice, prieteni vechi şi reprezentanţi ai Curţii Constituţionale.
Văcăroiu a primit numeroase cadouri, în special cărţi, tablouri, ceasuri de birou, dar şi impresionante buchete de flori.
Au participat atât preşedintele de onoare al PSD Ion Iliescu, cât şi fostul premier Adrian Năstase. În schimb, preşedintele PSD, Mircea Geoană, nu a fost prezent la aniversarea lui Nicolae Văcăroiu.

Muzica poporului Român naşte şi viaţă şi moarte la un loc.

Niciun comentariu: