miercuri, iulie 16, 2008

Un strigăt disperat de ajutor: chiar nu se poate stabili un diagnostic pentru un bolnav în România


Iată un articol interesant care povesteşte despre un fenomen al ultimului timp, strângerea fondurilor necesare unei operaţii în străinătate.

Drama românilor cărora sistemul medical românesc nu le oferă decât traume şi suferinţe, capătă valenţe care depăşesc puterea de soluţionare a mecanismelor fireşti aferente statului de drept cum este Justiţia, în rândul căreia ne învârtim noi şi pe care încercăm să o servim cât mai bine în interesul consumatorilor români.
Adam Geanina mi-a scris şi m-a rugat să o ajut , eventual sa o îndrum către un medic care sa fie în stare în România, adică în ţara în care ministrul Sănătăţii iese la TV cu acuze la adresa farmaciştilor ca să îşi facă reclama sie şi partidului de guvernământ, să-i stabilească un diagnostic surorii sale.
Cum nu pot să o ajut personal, vă invit pe dvs. să îmi scrieţi, adică pe aceia care pot sa-i ofere o soluţie, astfel încât vă dau şi datele ei de contactat aşa cum le-am primit şi eu, şi poate cineva cunoaşte o soluţie pentru cazul disperat al surorii lui Adam Geanina.

Sursa: Urban News (AMOS News)

Nu ştiu de ce, de la un timp, zeci de români sunt trimişi în străinătate pentru operaţii de 50 de mii, 100 de mii de euro. Nu pot decât să-mi creez o alternativă a înţelegerii fenomenului; ori toţi oamenii care aveau aceste boli erau lăsaţi, până nu de mult, să moară fără ca cineva să mişte un deget, ori aici este vorba de o schemă a Ministerului Sănătăţii menită să mai economisească un ban.

Niciun comentariu: