duminică, februarie 01, 2009

Busuioc Moldovenesc


Între domnişoara blondă şi preşedinte s-a creat o intimitate unidirecţională. Dumneaei îi spune Băse, deja a trecut de stadiul domnul Preşedinte... Hai cu jocul...
Offff, busuioc moldovenesc
Te-am dorit şi te doresc
Offff, busuioc moldovenesc
Te-am dorit şi te doresc
Te doresc şi te-oi dori
Măi, busuiocule
Pe lume cât oi trăii
Măi, busuiocule...

Busuioc moldovenesc (Radio) - Nelu Hutu

"M-am simţit în siguranţă lângă Băse"
de Valentina Adam

Deşi se pierde greu cu firea şi are centură neagră la karate, Maricica Aştefanei (24 de ani) s-a simţit cu adevărat în siguranţă alături de preşedintele României

Blondă, 24 de ani, 1,73 m înălţime şi 58 de kilograme. Ea este Maricica Aştefanei, femeia care a devenit celebră după ce trei ani la rând a încins hora, în Ziua Unirii, cu preşedintele Traian Băsescu la Iaşi. Tânăra dansatoare păstrează la loc de cinste fotografiile în care apare alături de şeful statului, despre care spune, cu sinceritate, că e un “bărbat puternic, lângă care orice femeie s-ar simţi în siguranţă”.

A fost aleasă să danseze cu cel mai puternic om din România, dar nu i s-a urcat la cap. În viaţa de zi cu zi, Maricica Aştefanei e o femeie modestă şi serioasă. Munceşte într-un supermarket ieşean, la raionul de iaurturi, şi zâmbeşte jenată când oamenii o recunosc şi-şi dau coate.

“Faptul că am ajuns să dansez lângă Traian Băsescu a fost, până la urmă, o întâmplare. Eram cea mai veche din ansamblul folcloric «Busuioc Moldovenesc» şi am fost considerată de încredere”, a povestit Maricica pentru Libertatea.

Tânăra a fost campioană naţională la karate în anul 2000, dar nu ştie dacă acest amănunt a contribuit la alegerea celor din Serviciul de Pază şi Protecţie. “De trei ani sunt chemată de Ziua Unirii. Mi s-a spus să am grijă, pentru că SPP e cu ochii pe mine. La prima întâlnire cu preşedintele, i-am spus protocolar că-l invit la horă, iar el mi-a răspuns să nu mai fiu aşa serioasă, să mă comport natural. Băse e un bărbat foarte puternic, iar eu m-am simţit în siguranţă lângă el", a povestit Maricica.

Maricica, alături de mama ei, Maria Aştefanei, cea care o sprijină întotdeauna

În apartamentul din comuna Tomeşti, lângă Iaşi, în care locuieşte împreună cu părinţii şi cei doi fraţi mai mici, Maricica ne-a dezvăluit câteva dintre visurile ei. Când era adolescentă, voia să fie stomatolog şi a urmat Colegiul de Tehnică Dentară de la Universitatea Iaşi. Dar s-a dovedit că nu a făcut cea mai bună alegere.

“Nu mi-a plăcut. Plus că se plăteşte prost”, a recunoscut, cu sinceritate, Maricica. Pentru că absolvise cursurile unui liceu economic, tânăra s-a angajat ca vânzătoare. Dar e o slujbă temporară. “Mă pregătesc pentru Facultatea de Marketing. Îmi place şi asta am să fac”. Maria Aştefanei, mama tinerei, îşi susţine fiica în orice proiect şi e foarte mândră de ea, ca de altfel şi fraţii ei, Florin (12 ani) şi Daniel (17 ani).

2007 2008 2009

L-a dansat trei ani la rând pe preşedintele ţării

Se iubeşte cu un coleg de ansamblu

Când vine vorba de viaţa ei sentimentală, tânăra recunoaşte cu zâmbetul pe buze că e îndrăgostită. De doi ani are o relaţie serioasă, cu Iulian Nazarcu, un coleg de la ansamblul folcloric. Se gândeşte şi la căsătorie, şi la copii. Dar astea sunt planuri de viitor. Deocamdată vrea să se mai distreze un pic. “Nu beau, dar îmi place la nebunie să dansez. De câte ori pot, merg în club cu prietenul meu”.

(sursa: Libertatea, http://www.infoportal.ro)

Niciun comentariu: