joi, februarie 05, 2009

Doar eu văd îndemnul pentru consumul de droguri şi aruncarea de la etaj?


Nici un moment nu cred că domnişoara Cristina Spătar se gândeşte la aşa ceva, mă îndoiesc că şi cel care a scris versurile se gândeşte la altceva decât la nişte versuri cât mai simple şi care să rimeze imperativ cu "Şi acum toată lumea cu mânuţele sus!... sus! us! s!" Dar totuşi, am ascultat cuvintele şi parcă înţeleg, pe cât pot înţelege eu limba engleză, că sunt îndemnat să mă droghez, să "Go High!" şi de acolo să mă zdrobesc de podea, de pământ, de ceva...

People... on the ground
Dancing like i do
Feel it all around
Wainting for you
Just close your eyes
Let your body rise
Into the lights
Here by my side
I'm am the one
To be your time
Feel you get to fly

Go high
I'm gonna simbol your heartbeat
Now leart to fly
Go high
Into the language the star off
For make you cry (x2)

People on the floor
Moving like i do
Danging on and on
Waiting for you
Just close your eyes
Let your body rise
Into the lights
Here by my side
I'm am the one
To be your time
Feel you get to fly
Fly fly fly fly fly fly fly fly fly fly fly fly fly fly

Go high
I'm gonna simbol your heartbeat
Now leart to fly
Go hïgh
Into the language the star off
For make you cry (x2)

Noul clip al Cristinei Spatar, "Go High"
Cristina Spatar

Esti pregatit sa vezi cel mai recent videoclip semnat Cristina Spatar? Apropo.ro iti prezinta in premiera si in exclusivitate “Go High”, cel mai recent clip al artistei. Cu siguranta ai auzit de celebrele bijuterii in valoare de 800 000 de euro purtate de Cristina in noul videoclip. Acum a venit momentul sa vezi integral rezultatul celor 16 ore de filmari alaturi de echipa regizorului Iulian Moga. O vei vedea pe Cristina intr-o atmosfera care ne aminteste de anii '60 in care artista a exersat posturi care ne duc cu gandul la Marilyn Monroe si la vestita sa rochie suflata in falduri de un ventilator. Chiar daca artista este adepta stilului R&B, piesa "Go High" este gen dance-club si face parte de pe noul album ce va fi lansat in aceasta primavara. Pentru mai multe detalii despre atmosfera de la filmari, click aici, pentru ca echipa Apropo.ro a fost atunci alaturi de Cristina.

Dacă doriţi să vedeţi videoclipul Cristina Spatar - "Go high":



http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2/7234/3865750/2/cristina-spatar1.jpg?width=700&height=600
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2/7234/3865750/3/cristina-spatar2.jpg?width=700&height=600
(sursa: http://www.apropo.ro)

Niciun comentariu: