miercuri, ianuarie 28, 2009

Se piangi se ridi




Vai, o tristeţe de plângea lumea în sală... plânge întreaga România în hohote... ei, poate că nu mai cei mai sentimentali dintre noi reuşesc să stoarcă lacrimi dintr-o batistă udată la robinet.

Năstase: Când Băsescu a anunţat că ar putea să nu mai candideze mi-au dat lacrimile

Năstase: Când Băsescu a anunţat că ar putea să nu mai candideze mi-au dat lacrimile

Năstase a spus că, atunci când Traian Băsescu a evocat posibilitatea de a nu mai candida la alegerile prezidenţiale, i-au dat lacrimile.

El s-a referit la afirmaţia lui Băsescu despre posibilitatea, în cazul în care politca economică a actualului Guvern va fi "un eşec", să nu mai candideze la alegerile prezidenţiale.

"Când a anunţat că nu va mai candida, am început să plâng. Nu aţi văzut, dar aveam lacrimi în ochi", a spus Năstase.

El a precizat că nu a luat afirmaţia lui Băsescu în serios, argumentând că în Ministerul Afacerilor Externe, pe un post de secretar de stat pentru relaţia cu românii de peste hotare, care ar trebui să revină PSD, a fost numit "un consilier de la Cotroceni".

"Asta mă duce cu gândul la faptul că se pregăteşte campania electorală, inclusiv pe zona aceasta. Mi-am revenit şi mi-am dat seama că riscul acesta (ca Băsescu să nu mai candideze – n.r.) este destul de mic", a mai afirmat fostul prim-ministru.

(sursa: http://www.mediafax.ro)

Niciun comentariu: