marți, decembrie 04, 2007

additio PSD 3



(însumare PSD 3)
Prima ştire habar nu am dacă este adevărată, am auzit-o şi eu la a nu ştiu câta mână. Nu bag deci mână mea în foc. Se pare că s-a discutat în Comitetului Executiv reunirea forţelor motrice ale PSD, drept urmare Adrian Năstase a fost reinclus în forumul decizional al PSD. Cum Statul nu prevedea pentru domnia sa un post (Comitetul Executiv este un conciliabul al funcţiilor şi nu al persoanelor), s-a recurs la "invitarea" domniei sale, o cale simplă şi curată care nu naşte nici un fel de suspiciune. Dacă este adevărată ştirea, aplaud pe toţi cei din Comitetul Executiv care fac posibil acest lucru, din toată inima şi fără rezervă.
Un punct doi, întrebat ce părere are despre cererea domnului senator PSD Ion Vasile, către un jurnalist: “Să-mi dai şi mie chiloţii să ţi-i pozez”, domnul Mircea Geoană a întrebat dacă cererea era adresată unei femei sau unui bărbat. Domnule Geoană, aveţi dreptate. Declaraţiile oficiale ar trebui să vină atunci când omul politic se află la tribună şi se spune "Motor, acţiune!". ce-i prostia asta să fie citat un om relativ la ce spune când merge pe stradă? Poate că avea sindromul Tourette. Mulţi politicieni par a purta povara acestui sindrom, unii înjură, alţi scuipă, alţii scapă perversităţi... de vină sunt ziariştii care sunt peste tot şi onoratul om politic nu mai poate flatula pentru că este filmat. Nu se poate aşa. Să aibă şi ziariştii puţin bun simţ.

Niciun comentariu: