vineri, decembrie 21, 2007

Cine e cu noi, este supus; cine nu-i cu noi, e lichea.



Chiar aşteptam invectivele preşedintelui PRM Corneliu Vadim Tudor. Este interesant că domnul Vadim Tudor s-a înconjurat numai de lichele, conform spuselor lui. Cam tot vârful PRM a dispărut în ceaţa de porcăială emanată de gura tribunului. A mai rămas domnul Bolcaş. Cred că şi acest om ar pleca dacă ar putea suporta nişte scârnă la adresa sa.
"Amintiţi-vă de sinuciderea politică a altor indivizi, care au fost amăgiţi de nişte partide că vor primi funcţii importante, însă nu numai că nu au căpătat aşa ceva, dar nici nu au intrat în viitorul Parlament, unii intrând chiar la puşcărie, cum sunt foştii deputaţi Raj Tunaru (...) şi Dorin Lazăr Maior (...)".
Liderul a mai subliniat că PRM nu ţine pe nimeni cu forţa. Ba chiar dimpotrivă, cei care au fost amăgiţi de partide cu funcţii importante, nu au plecat ei la acel bine, tribunul le-a dat un “şut de pas înainte”. Eu înţeleg că de fapt în spatele invectivelor se află mângâieri părinteşti şi că Tribunul nu vrea decât binele tinerilor lui colaboratori, ori poate aceşti oameni sunt infiltraţi în structurile parlamentare pentru a da, atunci când trebui, lovitura de graţie imperialismului şi şovinismului.
"Atâta timp cât eu voi rămâne în fruntea partidului pe care l-am creat, PRM va fi indestructibil", a conchis preşedintele PRM Corneliu Vadim Tudor. Sunt cu totul de acord cu Tribunul… partidul va ajunge la doi membri… sau două membre… nu se ştie dacă superioare sau inferioare. Partidul va avea o structură de monolit chiar daca va fi un pic fâsâit. Am să-i dau eu veste proastă domnului Vadim Tudur. Dragă Corneliu, dacă nu-ţi faci vânt în parlament la alegerile viitoare (şi ar cam trebuii să-ţi începi elanul), toată structura de monolit a partidului va fi monolit în alt partid. Cum PRM are o doctrină lipsă şi navighează numai prin invective, nu are ce anume să ţină legaţi membri de partid… se vor duce acolo unde-i duce vântul schimbării. Părerea mea.
Eu bănuiesc că noul val de violenţă verbală a fost provocat de un alt lider al politicii româneşti, domnul Mircea Geoană. Acesta a apreciat că fostul deputat PRM, doamna deputat Lia Olguţa Vasilescu "este un câştig net pentru partid" (probabil domnul Vadim a plătit tot el impozitul pentru doamna Olguţa). Acum da, ca este vorba de un vot în plus în parlament, dar la viitoarele alegeri o va mai susţine PSD pe Olguţa Vasilescu pe un loc eligibil?
Un pic de dreptate are şi Vadim. Lia Olguţa Vasilescu a spus că negocia plecarea ei de la PRM la PSD încă de acum un an şi că de fapt negocia cu toate partidele minus UDMR. Îmi dau seama că nu doctrina politică este importantă pentru doamna Vasilescu ci postul. Asta este, nu e nici prima, nu e nici ultima persoană care face acest lucru în politică.
"Cred că se aşteptau la acest lucru încă de acum un an, de când au scris despre mine în «Tricolorul». Am iubit mult acest partid şi am pus suflet acolo. Sper ca foştii mei colegi să nu-şi schimbe părerea peste noapte despre mine. Eu nu am venit în PSD pentru funcţii, ba din contră, eu am pierdut funcţii venind în PSD. Eu nu voi mai fi preşedintele Comisiei de învăţământ din Cameră şi nici secretarul Comisei de regulament pentru că aceste funcţii au fost negociate de PRM şi este normal să rămână la ei". De asemenea, doamna Vasilescu i-a mulţumit lui Corneliu Vadim Tudor, pentru "ajutorul" pe care i l-a oferit în politică. Un gest frumos, dar care nu cred că i-a ţinut prea mult de cald “Tribunului cu partid jumulit”.
Nu rămânem decât să aşteptăm să vedem dacă această mutare este, după cum spune liderul PSD, "o ştire care va reverbera în lumea politică".

Niciun comentariu: