sâmbătă, decembrie 01, 2007

Ziua naţională a tuturor românilor













3 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc! Mai rar un asa "dezmatz" matinal! :)

Anonim spunea...

vreau sa te intreb daca ai fost in vizita pe http://fotoblog.ro ?

si ai lasat pe acolo notite?

eu sunt floaredecolt si eram curioasa sa te intreb , de ce?

Anonim spunea...

Cred că asta a fost mai demult, nu-mi mai aduc bine aminte. Las foarte multe comentarii în fiecare zi, mai ales la blogurile de artă, adică muzică, pictură, poezie (la restul nu mă prea pricep atât de bine încât să dau mai mult decât verdicte de tipul "Mişto!" sau "Nasol!"). Dacă erau poze, probabil că mi-au plăcut, altfel nu aveam de ce să las notiţe. Probabil că mi-au plăcut şi le-aş fi dorit perfecte, uitând că perfecţiunea este ea însăşi o imperfecţiune. Nu trebuie să te superi pe mine, în caz că am lăsat un comentariu care te-a deranjat.