Mă pregăteam să spun doamnei Udrea că cel mai nimerit ar fi să se bucure public de fapt că a scăpat de presiunea Parcărilor Dali. Mi-a luat-o înainte şi a pus acest text pe blogul domniei sale.
Mulţumesc, domnule Oprescu!
Iata cum una din temele de atac, la care ma straduiesc sa raspund de patru ani, fara mare succes desi argumentat logic, dispare astazi datorita domnului Oprescu. Degeaba argumentam eu ca nu am nicio treaba cu firma Dalli, ca aceasta are contract cu Primaria Capitalei din 1995, de pe vremea lui Halaicu, atunci cand eu eram inca studenta, ca sotul meu nu mai are actiuni la firma din iunie 2004 si, multe, multe altele. Nimeni nu parea ca vrea sa inteleaga pentru ca era un prea bun motiv de a acuza relatii de afaceri nepotrivite intre mine(!) si stat. Si atunci, au continuat sa afirme aceleasi neadevaruri indiferent de protestele mele. Indiferent de faptul ca interesul pentru Dalli a aparut numai dupa intrarea mea in politica si, indiferent de realitatile din contract, cum ar fi spre exemplu, aceea ca Primaria castiga prin acest contract, luand 55% din INCASARI, nu din profit, ceea ce insemna cam 2.500.000 USD pe an. Trebuie sa recunosc faptul ca strategia lor a dat roade si mi-a daunat destul de mult. Si mai mult urma sa imi dauneze in timpul campaniei de la Bucuresti, unde eu voi candida pentru Camera Deputatilor. Asa ca, nu pot dacat sa ii multumesc domnului Oprescu pentru ca mi-a rezolvat o mare problema. Aceea de a nu mai fi nevoita sa raspund unor acuzatii mincinoase prin care se facea legatura inte mine si firma Dalli. Dar ca ajutorul sa fie complet, il rog pe domnul Oprescu sa rezilieze si contractele firmelor Euroconstruct, ale domnilor Casuneanu si Umbrarescu, cu care de asemenea nu am nicio legatura, dar care au tot fost asezate in relatie fie cu mine, fie cu partidul meu. Sigur, daca aceste contracte exista si daca PSD ii va da voie sa o faca.
P.S.Ca raspuns la doua dintre multe alte minciuni pe care le-am auzit ori citit recent despre mine, va pot spune ca nu sunt la Cannes ci la Constanta, unde voi avea sedinta de BPJ luni si, de asemenea, nu mi-am facut nicio operatie estetica, nici la Roma nici in alta parte.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că a reziliat, vineri, contractul cu firma Dalli, care administrează majoritatea parcărilor cu plată din Capitală. Contractul încheiat de firma Dalli cu Primăria Capitalei este în aplicabilitate până când instanţa competentă se va pronunţa, informează, sâmbătă, societatea Dalli Exim SA, precizând că aşteaptă motivarea scrisă a deciziei primarului general de suspendare a colaborării.
Grija mea este să nu se înlocuiască Parcările Dali cu Parcările X. Important este să se găsească soluţii pentru parcări care depăşesc constructiv o banală barieră şi câteva semne pe asfalt. Soluţia de viitor este construirea unor parcări foarte mari care să deservească o rază de 500 de metri de oraş, dimensionate astfel încât să preia şi viitoarea creştere a numărului de automobile. Eu văd sistemul funcţionând astfel: Primăria să construiască un bloc în acea zonă în condiţii de confort sporit (lux), apartamente mari, finisaje superioare, care să aibă 5 etaje de parcări sub- şi supraterane. Să ofere acest spaţiu locatarilor unui bloc cu bulină (ajutându-i să se şi mute, încât omul să nu aibă cu nimic de suferit). Să dărâme blocul respectiv, să construiască pe locul respectiv un alt bloc care are primele 5 etaje parcarea sub- şi supraterane. Blocul nou să servească mutării locatarilor din alt bloc cu bulină... În acest mod simplu toată lumea are de câştigat. Cetăţeanul care se mută câştigă pentru că pleacă dintr-un apartament cutie de chibrituri de pe vremea lui Ceauşescu şi pentru care ar trebui să plătească consolidarea, ajungând într-un apartament de lux. Primăria obţine spaţii de parcare prin înălţarea clădirilor cu câteva etaje. În plus rezolvă problema reabilitării termice, a consolidării blocurilor, probleme la care ar fi trebuit să participe cu bani. Fondurile pentru construcţia blocurilor noi pot veni şi de la cei care doresc exploatarea parcărilor, prin concesionarea lor pe termen de, să zicem, 10 ani, cu o redevenţă mult mai mică decât cele 55% din cifra de afaceri. Cetăţeanul este fericit că îşi poate pune la loc ferit maşina pe baza unui tichet cu ora sau abonament, care să nu-l încovoaie, maxim 50 lei pe lună, cetăţeanul este fericit şi ca şofer, pentru că se eliberează strada, nu mai sunt maşinile parcate pe carosabil, cetăţeanul este fericit şi ca pieton, pentru că dispar maşinile de pe trotuare. În sfârşit, şi primarul este mai fericit pentru că îşi face treaba şi va fi, cu siguranţă reales.
2 comentarii:
Va sa zica d-na Udrea ii multumeste lui Oprescu, dar apoi cere rezilierea si a altor contracte "daca ele exista" (!?!) si mai ales, "daca ii permite PSD-ul aceasta". Oare inca nu a aflat ca Oprescu e independent si ca PSD Bucuresti este condus (inca) de "bunul sau prieten Vanghelie"? O muiere rea, aceasta Elena Udrea!
Nu cred că este domnia sa rea, cred că politica astăzi de face cu mijloace greşite şi rele.
Trimiteți un comentariu