joi, ianuarie 31, 2008

Cât de mare este o avere mică


Elena Udrea (elena.udrea@sector1.pd.ro)
Educatie
- 1988 - 1992 Liceul teoretic „Bogdan Petriceicu Hasdeu”, Buzau
- 1992 - 1996 Facultatea de Stiinte juridice si administrative din cadrul Universitatii Crestine ,,Dimitre Cantemir” - Bucuresti
- ian - iun 2005 Colegiul National de Aparare “Carol I”, Universitatea Nationala de Aparare “Carol I”
- oct 2005 - prezent Masterat in Securitate si Aparare Nationala, Universitatea Nationala de Aparare “Carol I”
- oct 2005 - Doctorand in Stiinte Militare, Universitatea Nationala de Aparare “Carol I”
- 2006 - Colegiul de Management al Resurselor Apararii, Educational si al Achizitiilor, Universitatea Nationala de Aparare “Carol I” - Universitatea Bucuresti
Limbi straine: franceza, engleza, italiana
Experienta profesionala:
- 1997 - 1999 - Avocat stagiar Baroul Bucuresti
- 1999 - feb 2005; dec 2005 - prezent - Avocat titular al Cabinetului Individual de Avocatura ,,Udrea Elena Gabriela”
- Iunie 2004 - feb 2005 - consilier in cadrul Consiliului General al Municipiului Bucuresti, presedinte al Comisiei juridice si de disciplina
- feb 2005 - oct 2005 - Consilier de Stat in Administratia Prezidentiala, Sef al Cancelariei Presedintelui Romaniei
- dec 2003 - prezent - membru fondator al Fundatiei ,,PROEUROPA”- fundatie de integrare europeana
Profesie: Jurist
Loc de munca: Cabinet Individual de Avocatura ,,Udrea Elena Gabriela”
Membru in Biroul Permanent National


O astfel de carieră vă poate aduce, probabil, şi dumneavoastră un milion de euro pe an. Dovada am găsit-o pe MEDIAFAX:
Elena Udrea îşi declară averea pe blog: Patru terenuri, o casă şi un apartament
Secretarul executiv al PDL Elena Udrea şi-a declarat averea pe blogul său, ea având un apartament în centrul Capitalei, o casă în Pipera, un teren în Străuleşti, altul pe malul lacului cu acelaşi nume şi alte două terenuri unde va construi, situate pe malul lacului Griviţa şi pe strada Chopin.

Am alergat pe blogul Elenei Udrea şi am găsit…
Pentru ca multe din atacurile impotriva mea s-au intemeiat cu rea credinta pe speculatiile privind averea familiei mele, am decis sa public bunurile pe care le detin desi, neavand nicio functie publica, nu am obligatia sa o fac. Sper sa fiu un model pentru toti ceilalti politicieni, pe care ii astept in semn de deschidere fata de cetateni, sa faca acelasi lucru. Din motive lesne de inteles, la acest moment nu voi face publice adresele exacte ale imobilelor.
- un apartament in B-dul Unirii, aproximativ 80 mp
- o casa in cartierul Pipera, aproximativ 200 mp
- un teren pe lacul Straulesti, 5000 mp
- un teren in cartierul Straulesti, 5000 mp
- un teren pe lacul Grivita, 6000 mp (urmeaza sa construiesc in scopul vanzarii 4 imobile si propria mea locuinta)
- un teren pe str. Chopin, 608 mp (fiind zona de blocuri, urmeaza sa construiesc un imobil de locuinte)
Sotul meu detine parti sociale la societati care au in proprietate 2 hoteluri, un al treilea in constructie, 14 spatii comerciale in Bucuresti, terenuri, imobile cu destinatia de locuinta, autoturisme. Acestea nu sunt bunuri comune.
Referitor la lucrurile care au aparut in media, de-a lungul timpului: nu am avut niciodata si nu am, eu sau familia mea vreo legatura cu societatea Euroconstruct, Golden Blitz, Parcul Bordei, Satul Francez, nu am teren in Snagov, nu am cumparat niciun ziar, nu dezvolt afaceri imobiliare in zona Herastrau, nu pun borduri, nu fac asfaltari, nu am firma de taximetre si, in general nu fac zecile de afaceri despre care aud zilnic ca mi-ar apartine. Sunt probabil multe alte aspecte pe care ar trebui sa le explic, facand parte din categoria intoxicarilor prin media, dar o voi face pe masura ce veti fi interesati.

Căutând amănunte pe net, am dat de un articol ceva mai vechi de pe site-ul AMOS News. Articole este scris de Ioana LAZĂR pe data de 17 Ianuarie 2006. Iată informaţia:
Fosta consilieră de la Cotroceni s-a îmbogăţit cu un milion de euro Fostul consilier prezidenţial Elena Udrea şi-a crescut averea cu 33 de miliarde de lei într-un singur an. Conform ultimei declaraţii de avere, Udrea si-a rotunjit veniturile din dividende şi asistenţă juridică.
Ea a declarat că câştigat 30 miliarde lei din dividende şi 2,6 miliarde lei din asistenţă juridică. În aceeaşi declaraţie de avere, Elena Udrea scrie că a mai obţinut 50.000 de euro din vânzarea unei case, dar nu a câştigat nimic lucrând la Cotroceni.
Fostul consilier prezidenţial declară că deţine trei terenuri intravilane, două apartamente şi două vile, două autoturisme Mercedes, un Porsche din 2004 şi un Audi din 2001. Udrea este proprietarul a două hoteluri şi 15 spaţii comerciale.

Sunt aproape convins că miliardele sunt în lei vechi şi nu în lei noi, adică 32 miliarde de lei vechi ar putea fi 1 milion de dolari noi nouţi, bani câştigaţi în decurs de un an de zile fără a vinde nimic. Nu pot decât să aplaud atunci. Doamnă Udrea, nu vreţi să fiţi premierul României şi să ne învăţaţi să scoatem şi noi, în fiecare an, câteva sute de miliarde de euro dividende din ţara asta? Doamnelor, domnişoarelor şi domnilor… strigaţi vă rog în cor: Elena Udrea, premier pentru popor!

6 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Lasand fina ironie la o parte, doamna Elena Udrea este o femeie de succes a timpurilor noastre, care se poate considera implinita profesional si social, avand in profilul personal toate datele pentru a reusi in viata.
Sa incercam sa uitam de invidie si de malitiozitate, sa dam toate neimlinirile noastre la o parte, si sa-i dorim mult succes si diplomatie in politica, in valorificarea potentialului ridicat de care dispune, care bine tintit poate duce la ascensiunea dorita...
Tinand cont ca revolutia din Decembrie 1989 a prins-o in al doilea an de liceu, Elena Udrea poate fi considerata un exemplu de destin realizat in conditii de libertate si democratie, lucruri esentiale care au lipsit generatiilor anterioare.

Bibliotecaru spunea...

Dar cine e ironic?

pescarusul argintiu spunea...

Citind printre randuri, asa mi s-a parut.
Sa fie vorba de fapt doar de sincera admiratie ?
Traim totusi in lumea misogina a barbatilor, deci cam greu de crezut.
Scuza-ma daca totusi m-am inselat...

Bibliotecaru spunea...

Ce pot să adaug? Sunt ca sfântul de la Maglavit, spun ceva şi fiecare înţelege cum îi convine mai mult. :)

Anonim spunea...

CEEA CE NU POATE 10 BARBATI CA SA FACA CU CAPUL,ACEL LUCRU FACE O FEMEIE CU FUNDUL ,FEMEIA ESTE BLONDA ,MORALITATEA EI LASA DE DORIT

Bibliotecaru spunea...

@ anonim
Nu sunt deloc de acord cu opinia domniei voastre. Eu sunt absolut convins că dacă femeile ar avea mai mult acces în zona de conducere a ţării, România ar fi condusă mai uman, mai aproape de normalitate. Din câte văd eu, majoritatea femeilor care fac cu adevărat politică, nu mă refer la cele care sunt venite prin "politica mass media" să dea frumos la TV, au o constanţă a implicării şi atingerii de obiective. De aceea pot declara că sunt multe femei în politica românească cărora nu am nimic să le reproşez (şi asta nu pentru că nu fac nimic, dimpotrivă) dar nu mai am absolut nici un bărbat pe care să-l consider imaginea politicianului modern.