marți, aprilie 29, 2008

Cozmin Guşă îşi pune contracandidaţii la colţ


Cozmin Guşă, candidatul PIN la Primăria Capitalei promite să scoată colţii la contracandidaţii săi din campania electorală.
Cozmin Guşă a declarat marţi, că politicienii-candidaţi care au făcut greşeli în defavoarea comunităţii vor deveni ţintele atacurilor sale pe parcursul campaniei electorale. În ceea ce-l priveşte pe Sorin Oprescu, liderul PIN a spus că nu are nimic personal cu acesta, dar nu îi este simpatic pentru că este un aliat al preşedintelui de onoare al PSD, Ion Iliescu.
"Eu nu sunt anti Oprescu sunt anti Iliescu, iar faptul că principalul său susţinător este Iliescu, mă face să am o atitudine contondentă faţă de Oprescu.(...) Faptul că Sorin Oprescu s-a luat de mine, probabil că mă consideră contracandidatul cel mai tare din această campanie. Cu Blaga s-o mai înţelege el, Blaga nu vorbeşte despre dezastrul spitalelor pe care le-a administrat el. El nu vorbeşte despre dezastrul pe care l-a administrat Blaga la vamă, pe Cristian Diaconescu îl termină repede, iar Orban nu contează pentru că a început să o ia în jos. Singurul candidat la care probabil Oprescu se concentrează sunt eu. (...) Toţi aceşti oameni care sunt candidaţii principali or să fie victimele mele în această campanie în care vreau să-i fac pe bucureşteni să nu voteze o imagine, ci un om real care aş putea să fiu eu", a declarat Cozmin Guşă. (Claudia DUMBRAVĂ)

Niciun comentariu: