marți, mai 27, 2008

Tăriceanu: Campania electorală mi-a lăsat un gust amar



Tăriceanu: Campania electorală mi-a lăsat un gust amar (Imagine: Mediafax Foto)
Liderul PNL, Călin Popescu Tăriceanu, a declarat, marţi, la Vaslui, că are o părere foarte proastă despre actuala campanie electorală, care i-a lăsat un gust amar, şi a susţinut că PDL duce o campanie agresivă, specifică anilor '90. "Am o părere nu proastă, ci foarte proastă despre această campanie electorală, care mi-a lăsat un gust amar. Am avut parte, imediat după '89, de campanii foarte agresive, apoi am intrat într-un calm firesc, într-o perioadă în care a contat puterea argumentelor. Am ajuns ca în România anilor 2008 să se revină la practicile agresive de campanie, practici la care recurg mai ales reprezentanţii PDL, partid care vrea cu orice preţ să ne convingă că în România există ceva mai rău decât PSD", a declarat Călin Popescu Tăriceanu. Liderul liberal a fost prezent marţi în judeţul Vaslui, participând la trei acţiuni în municipiile Vaslui şi Huşi.

Niciun comentariu: