duminică, ianuarie 04, 2009

Politicianul spre electorat: Vreau un pupic




Exotic - Da-mi un pupic

Vreau un pupic asta seara de la tine
Vreau un pupic, unul mic doar pentru mine
Da-mi un pupic, asta-seara vreau sa-mi dai
Doar un pupic pentru mine stiu ca ai...

I:
Esti grabit, dar nu imi pasa
Ca-i tarziu si inca n-ai plecat
As mai vrea sa asculti o fraza:
'Sa renunti acum ar fi pacat'
II:
Vreau inca o imbratisare
Sau macar o sarutare
Sa renunt acum ar fi pacat
O clipa de placere, un pupic si-o mangaiere
Asta seara inca nu mi-ai dat...

III:
Esti grabit in asta seara
Dar nu-mi pasa si-am sa te opresc
Nu mai am nici o indoiala
Tie trebuie sa-ti amintesc
II:..
IV:
Vreau inc-o imbratisare
Sau doar o sarutare
De soapta ta duioasa am nevoie
O clipa de placere sau doar o mangaiere
Chiar daca esti grabit
Vreau de la tine un pupic.

(sursa foto: Adevărul)



Exotic - Un sarut
Refren:
Un sarut, doar atat
Un sarut, nimic mai mult
Un sarut e tot ce vreau de la tine
Un sarut, doar atat
Un sarut si n-o sa-l uit
Un sarut sa-mi ramana amintire

Simt, privirea ta seducatoare
Si cred cum ca esti
Innebunit dupa picioare goale
Stiu, esti pasionat de domnisoare
Cu care te joci
Esti arogant si stilul tau e cam fitos
Ma privesti cam insistent si mi se pare
Ca ma doresti si-ai vrea s-accept o provocare
Ai vrea sa te distrezi cu mine doar o seara
Simtul nu ma-nseala
Privirea ta ma face sa ma simt dorita
Dar esti afemeiat si-mi este tare frica
Recunosc ?? dar nu vreau sa te-ncurc
Mi-ajunge numai...

Refren...

Ma privesti cam insistent si mi se pare
Ca ma doresti si-ai vrea s-accept o provocare
Stiu ca vrei sa te distrezi cu mine doar o seara
Instinctul meu de fata mare nu ma-nseala
Privirea ta ma face sa ma simt dorita
Dar esti afemeiat si-mi este tare frica
Simt ca ma doresti dar totusi mi se pare
Nu esti cel mai tare
Ma uit in ochii tai si am o presimtire
In seara asta am sa trec cu-o amintire
Sunt sigura ca tu ai vrea mai mult
Sincer numai...

Refren(x2):..



Exotic - Sexy
Sexy, sexy, stiu ca ma vrei
Toata noaptea te gandesti la femei
Sexy, sexy, nu mai visa
Hai la mine la o cafea...

I:
Trupul tau e atat de fin
Esti cea mai senzuala, ai un chip divin
Ma atragi, sincer, tu imi placi
Esti foarte sexy, imi place cum te imbraci
Vreau sa te sarut de sus pana jos
Pentru mine e lucrul cel mai frumos
Privirea ta provocatoare
Te face fiinta cea mai fermecatoare.

Refren(x2):..

II:
Stiam de la inceput ca ma vrei
Hai cu mine o cafea sa bei
Cand ma atingi ma innebunesti
Cand imi zambesti ma cuceresti
Te amagesc, asta e firea mea
Nu-ti fie teama, nu vei regreta
Toata noaptea te gandesti la mine
Esti o regina, ai grija de tine.

Niciun comentariu: