luni, ianuarie 26, 2009

0800.800.885


Ministerul Sănătăţii
COMUNICATE DE PRESĂ


Str. Cristian Popişteanu, nr.1-3, sector 1, cod 010024, Bucureşti
Relaţii cu publicul: tel: (+4) 021 307 2675; Fax: 307 2675
Bucureşti,26.01.2009
Comunicat
Ministerul Sănătăţii a infiinţat o linie telefonică gratuită care poate fi apelată de pacienţi şi de medici: 0800800885

Ministerul Sănătăţii a infiinţat împreună cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale o linie telefonică publică pentru sesizarea deficienţelor din Sănătate

Numărul gratuit 0800800885 poate fi apelat atât de către pacienţi, cât şi de către medici

Astăzi, 26 ianuarie 2009, Ministerul Sănătăţii a lansat, cu suportul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, o linie telefonică gratuită dedicată semnalării deficienţelor existente în sistemul de sănătate. Numarul de telefon 0800800885 va sta la dispoziţia pacienţilor, care pot sesiza probleme în asigurarea asistenţei medicale, precum şi a medicilor, care sunt încurajaţi să informeze Ministerul cu privire la problemele întalnite în exercitarea profesiei.

“Am înfiinţat aceasta linie telefonică pentru a da glas durerilor mute din sistemul de sănătate. Astfel, vocea pacienţilor şi a medicilor deopotrivă se va auzi la Ministerul Sănătăţii”, a declarat Dr. Ion Bazac, Ministrul Sănătăţii.

“Ţin să subliniez însă că nu voi lansa o vânătoare de vrajitoare. De asemenea, nu voi accepta ca acest instrument de comunicare să fie transformat într-o ureche pentru delaţiuni şi acuze. Linia telefonică există pentru a semnala cazuri reale şi consistente, care să contribuie la rezolvarea problemelor din sistemul de sănătate”, a completat Ministrul Bazac.

În cadrul Ministerului Sănătăţii a fost înfiinţată o echipă operativă care va deservi linia telefonică. Aceasta va înregistra apelurile şi va selecta problemele, în funcţie de specific, pentru a fi ulterior transmise direcţiilor specializate din cadrul MS spre soluţionare. Într-o etapă iniţială, linia telefonică va funcţiona zilnic, de luni până vineri, între orele 08.00-18.00.

Ministerul Sănătăţii precizează faptul că toate apelurile vor fi înregistrate, iar orice formă de abuz, în sensul utilizării injuriilor sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizată autorităţilor competente. Personalul MS nu va da curs apelurilor anonime şi asigura în acelaşi timp apelanţii că identitatea acestora va fi protejată în cazul unor eventuale investigaţii. De asemenea, pacienţii sunt informaţi că prin această linie telefonică nu se acordă consultaţii medicale.
(sursa: http://www.ms.ro)

Niciun comentariu: