sâmbătă, martie 29, 2008

Elena Băsescu crede că a dat textul de maturitate politică


Secretarul general al Tineretului PDL, Elena Băsescu, a declarat, sâmbătă, la Petroşani, că "şi-a primit botezul" la intrarea în politică, experienţele de acest gen ajutând-o "să-şi facă acel stomac de politician" de care are nevoie.
Prezentă la lansarea candidaţilor PDL în Valea Jiului, Elena Băsescu a susţinut că experienţele pe care le-a trăit, legate de discursul susţinut în faţa studenţilor bucureşteni (la rostirea căruia s-a încurcat de câteva ori - n.r.), o ajută să ajungă la maturitatea politică.
The image “http://www.meme.ro/storage/stiri/Ioana%20Basescu+Elena%20Basescu.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
"Consider că mi-am primit botezul la fel ca în armată. Mai am un drum lung de parcurs şi o să-mi văd de drumul meu. Era normal să mai trec şi printr-o astfel de experienţă", a spus Elena Băsescu.
Ea a adăugat că experienţele de acest fel o vor ajuta "să-şi facă acel stomac de politician" de care are atâta nevoie ca să aibă cât mai multe succese pe viitor.
La lansarea candidaţilor PDL la primăriile din localităţile Văii Jiului - Petroşani, Petrila, Aninoasa, Vulcan, Lupeni, şi Uricani - au participat Emil Boc, Theodor Stolojan, Elena Udrea, Elena Băsescu, Raluca Turcan, Monica Iacob Ridzi, Gheorghe Barbu şi aleşii locali ai acestei formaţiuni. Secretarul general al Tineretului Democrat Liberal a primit o cheiţă de aur de la artistul plastic Ovidiu Pârâianu.

Niciun comentariu: