joi, martie 27, 2008

Patriciu nu s-a decis


Mai e de aşteptat un pic.

Omul de afaceri Dinu Patriciu a declarat, vineri, la Cluj, că încă nu s-a decis ce formaţiuni politice cu lideri "simpatici" va sponsoriza în campania electorală, acest lucru fiind o chestiune personală.
"Nu m-am decis. Este o chestiune personală, oricum. Eu sunt liberal prin convingere, prin activitate, prin ceea ce se vede şi nu se vede. Şi sper ca în această ţară politica să fie condusă de cât mai mulţi oameni cu viziune liberală. Unde se găsesc ei, şi e evident că ei îmi sunt simpatici, asta este altă poveste, şi lăsaţi-mă pe mine să judec care este mai liberal, criterial”, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, la Cluj-Napoca, Dinu Patriciu.
El a apreciat că în acest moment România este condusă "aproape liberal", însă a refuzat să precizeze ce are de reproşat Guvernului Tăriceanu.
Dinu Patriciu anunţa, în februarie, la Sibiu, că în campania electorală din 2008 va finanţa partidele care-i sunt “simpatice”, fără a preciza care sunt acestea sau numărul lor. Întrebat de jurnalişti, la Sibiu, dacă se va implica financiar în campania electorală pentru alegerile parlamentare din acest an, Dinu Patriciu a răspuns că va face acest lucru în limitele legii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

@bibliotecarule cum poate fi numita aceasta sponsorizare ,mita spaga,recompensa pentru serviciile aduse, resposabilitate sociala sau avans pentru serviciile viitoare?Ca si om cu idealuri de stinga,si am copii, nu am nevoie de sposorizarea lui ,,bursele lui Patriciu`` ca sa-mi invat copii de-ar fi sa maninc piine cu apa ani de zile,am o mindrie prea proasta ca sa ma milogesc la miloaga lui.Dar adevarat, drept si moral este ca sa faca ceva social, la cit a cistigat nemuncit si speculat din fosta bogatie a statului comunist ,acum capitalist salbatic cu asemanari sud americane vorba lui Mircea Geoana.Aceasta a fost o opinie a unui anonim.Un anonim

Anonim spunea...

Sponsorizările lui Patriciu nu sunt imorale cât timp nu cer nimic în schimb. Care ar fi alternativa, să ţină banii în buzunar, şi cu asta ce am obţinut? George Soros este mai bun când dă burse de studiu? Nu bursele sunt greşite ci sponsorizările în politică, pentru că de acolo se aşteaptă un sprijin, acelea sunt făcute cu interes. La burse, cât timp nu reprezintă un angajament scris care obligă la ceva, mergeţi înainte, trimiteţi copii la studiu şi apoi adresaţi o rugăciune către Dumnezeu pentru sufletul lui şi iertarea păcatelor sale. Ura nu este o cale creştinească, iubirea însă este.

Marea problemă este că banul dezumanizează. Câţi oare dintre "deontologii" pe care îi tot auziţi nu s-ar schimba atunci când ar fi puşi în faţa unei averi colosale? Credeţi că Mircea Geoană ar refuza un miliard de euro dacă i la-r da cineva? Oare el nu-şi construieşte o mică viluţă, oare nu e obsedat şi el tot de egoism, ca noi toţi. În momentul în care începi să-ţi doreşti ceva, când munceşti pentru a avea, păcatul este deja făcut. În definitiv istoria a demonstrat că idealismul nu poate conduce societatea, prin eşecul comunismului. Rămâne calea banului.

Anonim spunea...

@Bibliotecarule multumesc frumos pentru explicatii si sfaturi ,mi-am adus aminte de niste cuvinte,,omul fara dusmani,este un nimeni``,asa este omul invidios si pizmas.Inca o data multumesc frumos @Bibliotecarule.Un anonim