joi, martie 06, 2008

Andrei Iucinu PSD-ist


Andrei Iucinu, fost lider al studenţilor PRM, s-a înscris, joi, în Organizaţia PSD Sector 2, condusă de vicepreşedintele PSD Rodica Nassar.
"Hotărârea de a mă înscrie în PSD am luat-o după un îndelungat proces de conştiinţă, la care s-a adăugat, trebuie să recunosc, şi o doză de subiectivism. Nu am putut să trec peste faptul că m-am născut şi am crescut într-o familie de oameni cu viziuni de stânga. Acesta a fost motivul principal care m-a făcut să cred că PSD se aproprie cel mai mult de aspiraţiile mele despre cum ar trebui să se facă politică în România. Mă voi ocupa în continuare de atragerea unui număr cât mai mare de tineri spre viaţa politică şi îmi voi duce la bun sfârşit proiectele pe care le-am demarat", a declarat Iucinu, conform unui comunicat al PSD Sector 2 remis agenţiei MEDIAFAX.
Conform sursei citate, odată cu înscrierea lui Andrei Iucinu, a trecut în echipa TSD şi o parte a conducerii Mişcării Studenţeşti "România Mare".
Andrei Iucinu a fost lider al studenţilor PRM, însă a fost exclus din acest partid.


Mai, mai, mai, omul ştie ce vrea, vin alegerile...

3 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

De mult dadea juniorul Tinu tarcoale mosiei PSD-iste... era prezent in sala la Consiliul National al PSD, cand a triumfat Nastase.
Eu ma gandeam ca inca de atunci figura cu apartenenta politica schimbata... dar se vede treaba ca era doar intr-o excursie de documentare si tatonare "in deplasare".
Daca tot a mostenit viziunile familiale de stanga, se pune intrebarea de ce nu a ales bine de prima data ? Iar daca se va lasa in continuare condus de subiectivism si alte influente, nu va fi prea bine pentru imaginea integra pe care incearca s-o schiteze.

Anonim spunea...

Ma intreb daca tinerele javre reprezinta viitorul Romaniei. Sa nu spuneti ca nu posed proprietatea termenilor, dar dati-mi voi o definitie a lui Iucinu,sintetica si care sa-l defineasca prin prisma celor vazute si auzite.

Bibliotecaru spunea...

Poate că ar fi necesar un... vaccin, cum este cel pentru câini cu tulpini anti-jigodie.