joi, martie 13, 2008

Preşedintele CAS Argeş a fost schimbat din funcţie


Psihologul Valeriu Acatrinei a fost înlocuit de la conducerea Casei de Asigurări de Sănătate Argeş, transmite corespondentul AMOS News.

Postul de director general este asigurat interimar de directorul executiv economic, Cristina Ciocănău. În perioada 24-26 Martie va avea loc examenul pentru postul scos la concurs.

Valeriu Acatrinei susţine însă că nu este vorba despre o suspendare, ci despre încheierea mandatului: "Nu am fost suspendat din funcţie ci este vorba despre o hotărâre de Guvern care spune că modificarea cu mai mult de 50% a indicatorilor de performanţă ai managerilor va atrage de la sine susţinerea unui nou examen şi a unui nou plan de management. Directorul general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate trebuie să dea o nouă testare. Cei 42 de manageri ai Caselor Judeţene din ţară trebuie să prezentăm un nou plan de management şi să dăm examene.

Eu când am devenit preşedinte al CAS Argeş am susţinut planul de management pentru indicatorii de atunci. Modificându-se trebuie să mă duc din nou şi să spun dacă pot face asta, sau nu pot. Au fost 17 indicatori, iar acum sunt 35 de indicatori de performanţă".

Întrebat dacă va candida pentru un nou mandat de preşedinte al CAS Argeş, Acatrinei a spus că, deocamdată, nu a luat nicio decizie. El a revenit la Direcţia pentru Protecţia Copilului Argeş ca psiholog. (Petre NIŢU)

Niciun comentariu: