duminică, martie 02, 2008

Ultimele valuri ale numirii lui Predoiu


Deşi la început părea că domnul Predoiu nu este cunoscut de nimeni... Vicepreşedintele PNL Crin Antonescu a declarat, sâmbătă, că noul ministru al Justiţiei, Cătălin Predoiu, este membru al formaţiunii liberale din 1991. "Cătălin Marian Predoiu este membru PNL din 1991, a fost unul dintre membrii care nu au făcut o carieră administrativă sau politică", a spus Crin Antonescu despre noul ministru al Justiţiei, la Realitatea TV.

Vicepreşedintele liberal Ludovic Orban a declarat, sâmbătă, că numirea lui Cătălin Predoiu la Ministerul Justiţiei "a fost o problemă a premierului şi a preşedintelui", evitând să răspundă dacă a fost consultat în legătură cu acest subiect.
"Problema Ministerului Justiţiei a fost o problemă a premierului şi a preşedintelui", a răspuns Orban, întrebat dacă a fost consultat în legătură cu nominalizarea lui Predoiu.
Totuşi, vicepreşedintele liberal a spus că nu poate fi decât mulţumit de actualul titular de la Justiţie.
El a afirmat că a fost "extrem de preocupat" în ultima perioadă pentru a pregăti acţiunea "Primăvara liberală", în cadrul căreia liberalii bucureşteni au oferit flori şi mărţişoare femeilor.

Preşedintele UDMR Marko Bela consideră că alegerea lui Cătălin Predoiu ca ministru al Justiţiei a fost una bună, acesta fiind un tânăr capabil.
Marko a declarat, sâmbătă, la Cluj-Napoca, la finalul Consiliului Consultativ a Preşedinţilor Teritorial a UDMR că este bine că s-au rezolvat, astfel, incertitudinile de la Ministerul Justiţiei.
"E foarte bine că s-a rezolvat interimatul prelungit, pentru că nu era bine că într-un domeniu foarte important, cum e Justiţia, nu am avut luni de zile o certitudine”, a spus liderul UDMR.
În ceea ce priveşte persoana noului ministru, Marko Bela a spus că Predoiu este „un om tânăr, capabil, o alegere bună”, cu care speră că UDMR va colabora.
Noul ministru al Justiţiei, Cătălin Predoiu, va semna, luni dimineaţă, protocolul de predare-primire a portofoliului cu predecesorul său, interimarul Teodor Meleşcanu, informează Biroul de Presă al instituţiei.
"Luni, 3 martie, începând cu ora 8.30, la sediul Ministerului Justiţiei va avea loc semnarea protocolului de predare-primire între noul ministru al Justiţiei, Cătălin Marian Predoiu, şi Teodor Viorel Meleşcanu, fostul ministru interimar al Justiţiei", se precizează într-un comunicat de vineri seară al MJ.

4 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Si uite-asa se impleteste in fir alb-rosu de Martisor, sosirea navalnica a primaverii cu pregatirile infrigurate de inscaunare a noului ministru al Justitiei... un ilustru necunoscut in randurile majoritatii electoratului, as putea spune fara teama de a gresi, exceptie facand fara doar si poate restransul cerc al familiei D-lui Predoiu, al prietenilor si colaboratorilor domniei sale.
Pana una alta, pana se integreaza in scortosul decor ministerial alesul liberal, sa lasam primavara sa faca dreptate in sufletele noastre, sa fie ea instanta suprema care dicteaza legea noastra de supravietuire.

Anonim spunea...

Ref la ce scri pe ultimul fir de la elena udrea.cum mai ai rabdare sa stai pe acolo, te-am vazut numai ptr cautam o anume Monica care-mi daduse dreptate la critica dura atat a blogului cat si a sitului PDL. oricum da-i in judecata si te asigur ca vei castiga castigi procesul cu mine langa tine gratis si te anunt ca mi-am castigat pana acum toate procesele si fara avocat(desigur dreptatea era de partea mea).
Desigur ca fara bani nu poti cere despagubiri, dar cine stie poate investesc eu in tine(nu prea mult ca nici eu nu am, dar incet incet, cerem tot mai mult pe masura ce ne creste contul in banca) daca-mi faci rost de niste procese OK.

Bibliotecaru spunea...

Procesul nu e calea mea. Eu vreau îndreptarea păcătosului şi nu moartea lui. Dacă nu reuşesc, atunci este vina mea. Din fericire, experienţa mea îmi spune că după zece sau douăzeci de ani seminţele pe care le las în sufletele oamenilor încolţesc şi dau roade, chiar dacă nu-şi mai aduce nimeni aminte de mine. Oricum, nu eu sunt scopul.

Bibliotecaru spunea...

Primăvara asta nu prea pare să aducă nimic bun.