luni, martie 10, 2008

Viceprimarului municipiului Craiova, in or out


PRM anunţă că a decis excluderea din partid a viceprimarului municipiului Craiova, Gheorghe Nedelescu, "pentru acte de corupţie şi dezinteres faţă de problemele cetăţenilor".
Conform unui comunicat al PRM remis, duminică, agenţiei MEDIAFAX, cercetarea efectuată de Comisia Centrală de Cadre a PRM a stabilit că, în cei aproape 4 ani de când ocupă funcţia de viceprimar al Craiovei, având, printre responsabilităţi, spaţiile locative şi licitaţiile (veritabile "mine de aur"), Nedelescu ar fi realizat "o avere imensă, exclusiv prin fraudă şi trafic de influenţă".
Conducerea PRM anunţă că va depune o plângere penală la Parchet pentru anchetarea "fărădelegilor grave" pe care le-ar fi săvârşit Gheorghe Nedelescu.
"Astfel, el are două vile luxoase (una lângă Craiova şi alta în Craiova, pe care a făcut-o pentru fiica sa), un apartament proprietate personală, de 100 mp, în municipiu, pe Bd. Carol I (pe care l-a închiriat, pe bani grei), un jeep Hyunday şi numeroase alte bunuri", se menţionează în comunicat.
PRM arată că Nedelescu ar fi făcut "o suită de ilegalităţi, prin schimbarea unor terenuri din comuna Cârcea, pentru care a primit un teren central, mult mai scump, în centrul Craiovei".
În comunicat se mai susţine că din "zestrea la vedere" pe care o deţine Nedelescu ar face parte şi spaţiul comercial "Conflux Top Chic", "obţinut tot ilegal".
"Acelaşi Nedelescu este unul dintre "rechinii" care au "prăduit" staţiunea balneo-climaterică Govora – tot prin manevre frauduloase, el a pus mâna pe un număr mare de acţiuni la societatea respectivă, pe care le-a vândut, primind 430.000 de euro (conform declaraţiei de avere de la începutul anului 2007), sumă care s-a mărit la 490.000 de euro în septembrie 2007, pentru ca în 2008 în declaraţia de avere să mai figureze doar cu 120.000 de euro, la care se adaugă 30.000 de euro, depuşi la Volksbank", mai susţine PRM.
Conform sursei citate, Nedelescu "se încurcă în minciuni", în declaraţiile de avere.
Aşa cum se menţionează în comunicat, "principala sursă de venit (bani negri)" a lui Nedelescu este firma GECOROM, condusă de Paul Mandea, fost director general la Energo Construcţii.
PRM susţine că, "în mod concret, Nedelescu ajută firma respectivă să câştige, abuziv, cele mai bănoase licitaţii, pe care aceasta le dă, apoi, în antrepriză, după care aşa-zisul viceprimar primeşte şpaga de rigoare".
În comunicatul citat se mai arată că averea lui Gheorghe Nedelescu ar fi cu mult mai mare şi că el ar avea şi alte proprietăţi, pe care le-ar deţine prin interpuşi.
În comunicat se face referire, de asemenea, la faptul că Nedelescu ar fi gestionat prost problemele cetăţeneşti.
Biroul de presă al PRM dă ca exemple în acest sens faptul că viceprimarul s-ar fi transformat în "hingher-şef", "ceea ce a atras proteste vehemente din partea iubitorilor de animale", şi că ar fi făcut numeroase călătorii peste hotare care ar fi avut rezultate nule pentru locuitorii municipiului.

Viceprimarul Craiovei Gheorghe Nedelescu susţine că nu a fost informat de conducerea partidului că ar fi fost exclus din partid pentru că ar fi făcut avere în mod fraudulos şi afirmă că îi va da în judecată pe cei care i-au spus astfel de lucruri preşedintelui partidului, Corneliu Vadim Tudor.
Vicepreşedintele PRM crede însă că dacă într-adevăr la centru s-a luat decizia excluderii sale din partid, acest lucru ar putea avea legătură mai degrabă cu "zvonurile din presă" potrivit cărora el ar urma să candideze pentru fotoliul de primar al Craiovei din partea PSD, transmite corespondentul MEDIAFAX.
"Oficial, eu nu am fost informat că am fost exclus din partid. Aştept să primesc şi eu un act oficial, şi dacă se spune că am făcut averea fraudulos, eu mă voi consulta cu avocaţii mei şi îi vom da în judecată pe cei care au spus aşa ceva. Mă pun la dispoziţia organelor abilitate pentru a mă cerceta în privinţa averii mele", a declarat Nedelescu corespondentului MEDIAFAX.
Gheorghe Nedelescu a mai spus că liderul PRM, Corneliu Vadim Tudor, este sfătuit de persoane care mint în legătură cu ce se-ntâmplă în filiale.
"Domnul Vadim s-a înconjurat de tot felul de lingăi care îi spun fel de fel de lucruri, fără a se deplasa pe teren. Mai sunt oameni în fiecare organizaţie a PRM care îl ţin la curent pe domnul Vadim cu ceea ce se întâmplă în filiale, dar care din păcate se întâmplă să nu fie şi adevăruri. Repet, dacă există un comunicat oficial de excludere a mea din PRM şi se dovedeşte că este scris că am făcut avere fraudulos, îi voi da în judecată", a mai spus Nedelescu.

Nu vreau să ţin cu nimeni, dar "a face avere" are deja în urechea mea ceva negativ. Îmbogăţirea eu o asociez ca noţiune abstractă cu decăderea drepturilor de ordine morală de la funcţia lor de viaţă. Cel îmbogăţit parcă nu poate spune "eu trăiesc decent". Asta nu înseamnă că nu doresc fiecăruia să obţină exact ce vrea de la viaţă.

Niciun comentariu: