miercuri, martie 05, 2008

Salonul de Carte şi Presă Bucureşti


Între 5-9 Martie 2008 va avea loc cea de-a XIII-a ediţie a salonului de carte şi Presă Bucureşti.
Organizat de către firma AMPLUS INTERNATIONAL, la Muzeul Naţional de Istorie a României în parteneriat cu Departamentul de Relaţii Interetnice al Guvernului, evenimentul reuneşte peste 100 de firme – editori, importatori şi distribuitori de carte, instituţii culturale şi de învăţământ, redacţii.
Programul de vizitare este între orele 10-19 (duminică între 10-16).

9 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu sigur dar am impresia ca am devenit persoana non grata la AN si nu inteleg de ce.Nu intra nimic de pe la ora 16si nici nu-mi comunica eroare sau altceva, dar de aparut, apar mereu noi postari?

Bibliotecaru spunea...

Poate ca aţi dat link-uri pe comentariu. Există o setare care nu permite link-urile în comentarii. Poate că este doar o eroare de sistem, eu am multe erori când postez acolo. Cel mai bine ar fi să salvaţi comentariile şi să reveniţi dacă nu apare. Atenţie la link-uri, sunt tăiate automat comentariile cu mai mult de un link.

Anonim spunea...

Nu am facut asta dar am sezisat-o pe Manuela care a presupus ca am apasat prost de mai multe ori si s-a dus in spam(nu prea stiu ce vrea sa spuna dar asa o fi), a afisat postarea mea dar pe firul penultim eu dorind-o pe ultimul si cand am pus foarte atent la postare un PS explicativ s-a repetat figura si atunci am scris un text de trei cuvinte am apasat cu atentie si doar odata pe "submit comment" si figura s-a repetat .
sunt convins deci ca mesajele mele de acum intra in spam fara sa fie vinovata Manuela. Ce ar putea fi?

Bibliotecaru spunea...

Probabil că aţi dat un clik şi nu s-a întâmplat nimic, l-aţi dat şi pe al doilea şi pe al treilea şi serverul a sesizat ca şi cum aţi fi trimis acelaşi mesaj de trei ori în numai câteva secunde. Este o metodă de blocare a serverului şi este normal să fi fost blocat. Probabil că vă blochează reţinând adresa de email şi nick-ul. Nu ştiu dacă poate administratorul să dezactiveze această protecţie. Teoretic ar trebui să vă scoată după lista neagră după un timp. Am păţit-o şi eu o dată, dar pe alt server, şi mi-a dat acces a doua zi. Administratorul blogului nu are prea multe de spus, aparent aveţi probleme din partea lui. De obicei serverul reacţionează automat şi administratorul nu prea poate să intervină pentru că nu are nici cel mai mic control asupra acestor setări.

Anonim spunea...

PS Atunci la ora 16 am facut ce spui tu adica am salvat si revenit. de altfel de mult eu salvez tot ce trimit inainte de a trimite ca sa nu pierd un text muncit.Dar ce sa mai discutam ca si acum daca ma duc si tastez ala bala portocala nu apare.Chiar asta am facut am intrerupt postul asta si am tastat la AN:
@ Un ghiocel pentru Manuela cu drag
si nu a aparut?

Anonim spunea...

Nu am dat, acum cel putin nici-un clik in plus, ce naiba, postez de luni de zile si tocmai acum si chiar si cand testez tot prost fac?

Anonim spunea...

am gresit nu e nici-un anonim.

Bibliotecaru spunea...

Dacă aţi intrat pe lista neagră, acum degeaba postaţi corect, identitatea domniei voastre este "suspecta" de spam şi serverul nu vă mai permite nici un comentariu, corect sau nu. Asta dacă aţi intrat pe acea listă neagră şi nu este vorba de o altă cauză.

Anonim spunea...

Este o chestie informtica presupun eu aceasta lista neagra si nu umana si oricum Manuela deja a rezolvat dar am intrat prea usor pe lista neagra caci cred ca in trecut faceam mai des si mai multe greseli caci acum stiu ca nu trebuie sa tastez din nou si sa astept un timp dar daca dupa o ora nu apare nimic si ale altora apar ce sa fac mai incerc odata?
Oricum am inteles ce spui si daca mai patesc o sa modific mesajul ca sa fie un altul.
Multumesc