luni, mai 26, 2008

Sorin Oprescu - În topul preferinţelor


Curios. Urechile mele au obosit să audă Sorin Oprescu - În topul preferinţelor. Dacă la început gândeam că Sorin Oprescu este vârful aşteptărilor mele la primăria capitalei, acum parcă am cam "obosit" şi încep să observ pe cei care nu erau favoriţi, adică de la Ludovic Orban în jos. Parcă am ajuns la o saturaţie relativă la această campanie care nu are nici cel mai mic substrat real, este o luptă continuă de denigrare, de supra-saturare de imagine negativă. Favoriţii cursei pentru Bucureşti nu au făcut altceva decât să dea înapoi. Domnul Cristian Diaconescu a început să mototolească principalul său atu, liniştea în amestec cu parcimonia. Nu-i stă deloc bine să ţipe, să fie indignat, să-şi înfigă discursul în beregata contracandidatului. Sunt tare descumpănit. Domnul Blaga nu a făcut altceva decât să demonstreze că este un paravan care nu poate avea reacţie decât atunci când sforile se mişcă o dată cu el. Nu spun că ceea ce spun mai sus reprezintă adevărul, este percepţia pe care am avut-o eu.

Până acum, independentul Sorin Oprescu se menţine lider în preferinţele electorale ale bucureştenilor, cu 34%, arată un sondaj CSOP comandat de PD-L şi efectuat în perioada 14 - 21 Mai.
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2/7226/2534165/1/sorin-oprescu.jpg
Distanţa dintre Oprescu şi ocupantul locului doi, Vasile Blaga (PD-L), a scăzut însă la patru procente, faţă de 15 cât indică sondajul INSOMAR de săptămâna trecută. Aşadar cel care a intrat ultimul în cursă este, acum, în fruntea preferinţelor.

Niciun comentariu: