joi, mai 15, 2008

Blaga: Îl simt pe Băsescu lângă mine, nu mi-a reproşat un non combat



Blaga: Îl simt pe Băsescu lângă mine, nu mi-a reproşat un non combat (Imagine: Mediafax Foto)
Candidatul PDL la Primăria Capitalei, Vasile Blaga, a declarat, joi, într-o dezbatere organizată de GDS, că îl simte pe preşedintele Traian Băsescu lângă el, că şeful statului nu i-a reproşat un non combat şi că nu îl vede pe acesta implicându-se în campania electorală. "Preşedintele Traian Băsescu nu mi-a reproşat un non combat. Îl simt pe domnul preşedinte de partea mea, chiar şi fără să o declare. Îl simt alături de mine, cum, de altfel, l-am simţit dintotdeauna", a precizat Vasile Blaga. Candidatul PDL la Primăria Capitalei a completat că a fost alături de Traian Băsescu în toate campaniile electorale, începând cu anul 2000, fiind coordonatorul acestor campanii. Întrebat dacă personal crede că Băsescu se va implica în campania pentru alegerile locale, Blaga a răspuns scurt: "Nu îl văd pe preşedinte implicându-se efectiv în campania electorală". Preşedintele Băsescu a declarat, duminică, pentru Realitatea Tv, la ieşirea de la un restaurant unde s-a întâlnit cu lideri PDL, că se află "în spatele" lui Vasile Blaga şi că întotdeauna a fost în această postură, având încredere în acesta şi dorindu-şi ca democrat-liberalul să fie ales primar. Traian Băsescu a mai declarat că a discutat despre blaturile în campania electorală, apreciind că "cel mai odios blat" este cel făcut de liderii PSD Mircea Geoană şi Ion Iliescu.

Niciun comentariu: