miercuri, mai 07, 2008

Darius Groza, episodul 10


10 comentarii:

Anonim spunea...

@Bibliotecaru,
Poate ca aici nu o sa mai fiu cenzurat, ca nu esti singurul care vezi ce primesti.
Despre ce este vorba?
Mai la vale pe unul din firele in care prezinti comentarii la zicerile lui Basescu te-am intrebat cum de nu dai si sursa, adica respectivul interviu, tu care esti atat de scrupulos cu manevrarea informatiilor, si am copiat un post pe care l-am pus la AN blog si care nici atunci, dar nici acum nu a iesit de la moderat.Sa stii ca acolo se face tot ce se poate ca cu ceva manusi sa scape de mine si o sa-i bag pe toti in mama lor de criminali sau hoti odiosi si o sa-mi vad de treaba, sa fure si sa ticaloseasca in liniste si pace. Nastase este si va ramane o javra(si ultima reactie la ce a spus Basescu il defineste ca atare ).
Dar sa revin, asta era textul respectiv care are si interviul lui Basescu:

"Am ascultat acum direct interviul dat de Basescu. Felicit Cotidianul ca-l prezinta ca sa nu ne mai luam dupa tonomate si tot felul de jigodii.
Tot ce a spus Presedintele in context nu l-as corecta nici cu o virgula, cu o exceptie nu pe fond ci pe forma in sintagma in care s-a referit la CC putin prea dur caci fata de un astfel de nivel jurisdictional se pot folosi termeni mai catifelati.
Cam cum eu, nu l-as trimite pe Ban sau Leo et co unde merita ei sa fie, si as continua o discutie usor ipocrita cu ei.
Interviul pentru o perceptie neintermediata este la:

http://www.cotidianul.ro/audio/interviul_dat_de_traian_basescu_la_radio_romania_actualitati_1-3325.html

Este clar, iar eu unul sunt aproape convins ca Basescu este singura sansa pe care o au cei ce nu sunt naparci, in fata naparcilor care si-au batut joc de mine si de cei ca mine din 1947 si pana acum.

Anonim spunea...

PS.Acum este ca il urmaresc. Sa vad daca si ramane.

Bibliotecaru spunea...

În ceea ce priveşte preşedintele, sursa este, de regulă, chiar administraţia prezidenţială sau, de la caz la caz, fluxurile de ştiri AmosNews sau Mediafax. Când informaţia este şi de la administraţia prezidenţială, prefer această sursă, deşi pe flux vine cam aceiaşi informaţie. În cazul interviurilor şi a emisiunilor, ştirile vin pe flux, de cele mai multe ori prin citat din ziare. Mi se întâmplă rar să dau ştirea direct din ziar, de obicei atunci dau şi link la pagina respectivă sau măcar specific sursă. Este drept că uneori mai uit, dar nu este voit.

Anonim spunea...

In ultima vreme situl presedintelui nu da decat declaratiile oficiale. Deci trebuiesc folosite ziarele sau posturile Tv-radio care dau aceste evenimente.
Eu unul simt nevoia sa merg la sursa si mereu cand fac asta ma conving odata in plus in ce mare manipulare traim.

Anonim spunea...

Sunt curios cand va aparea si la AN daca va aparea. Ce apare apare numai ca sa nu postez si prin alte locuri sub titlul "Cenzurate la AN".
Imi fac tot felul de porcarii, adica dau o erata de-a mea, fara sa dea textul referit pe care mai tarziu il dau etc etc adica se incearca a fi sprijinit Leo , Ban et co in chinul lor de a ma izgoni de pe blog si cum spuneam, o sa-i dau in masa de nenorociti si o sa ma cam retrag.
Nu merita sa mai dau din timpul meu pentru toti nemernicii.
Poate ca ti se par prea dure cuvintele astea, dar la varsta mea nu ma mai pot juca de-a diplomatia cu astia cu care ar trebui sa se joace procurorii cu catusele.

Anonim spunea...

PS. Scuze nu am vrut sa apara la ANONIM

Bibliotecaru spunea...

Tocmai de aceea mă feresc să preiau ştiri deja comentate. Cel mult le comentez eu, deşi şi eu evit să fac asta.

Continui să cred că motivul "cenzurii" este chiar serverul blogului. Mi s-au şters şi comentarii deja apărute, de pe multe bloguri. Eu nu comentez acest lucru şi, sincer, nici nu mă deranjează foarte tare. De ce? Pentru că dacă cineva îmi şterge un comentariu pentru că îl consideră subversiv, înseamnă că la citit şi scopul a fost atins, domnia sa cunoaşte părerea mea şi, eventual, propunerea mea de îndreptare. Atunci când vreau să spun ceva, o spun pe blogul meu. Când scriu pe alt blog, mă adresez proprietarului de blog. Dacă el citeşte ce spun, nu mă interesează prea tare că alţii nu citesc, o pot face la mine pe blog. Din păcate zilnic am doar 20 de cititori care citesc efectiv ce scriu şi nu derulează la poze, probabil că acolo mă citesc ceva mai mulţi. Eu le sunt recunoscător celor care îmi permit postarea comentariilor şi, mai ales, sunt recunoscător atunci când chiar iau în seamă ce spun eu şi văd la ştiri cum vorbele mele au efect, fie la proprietarii de blog, fie la alţi politicieni care preiau ideea de pe acel blog.

Atunci când mi s-a atras atenţia că ceea ce scriu deranjează, nu am insistat în acea problemă. Nu are nici un rost să insişti atunci când nu eşti dorit. Părerea mea.

Anonim spunea...

Eu nu-mi fac sperante privitor la cei care tin blogurile cu exceptia ta pentru care chiar scriu, dar cand scriu la AN scriu mai degraba ptr tine(tine generic) ca un fel de scrisoare deschisa sau adresa cu mentiunea spre stiinta, asa se obtine maxima eficacitate, ca daca AN doar el singur aude, ar trebui sa-l creditez cu buna credinta ca sa cred ca conteaza ...

Bibliotecaru spunea...

Teoretic este adevărat, practic însă "cu o floare nu se face primăvară".

Anonim spunea...

Asta este tot ce poate face eu si macar in cazul diversiunii cu Laura Vasiliu mi-a iesit si am miscat nitel caruta si-n problema pilonului II dar acolo sunt prea multe complicitati...