marți, mai 13, 2008

Instituţiile româneşti suferă de autism, nu mai pot comunica


Am ascultat un interviu cu Corina Creţu şi m-am îngrozit. Ştiam că este rău dar nu atât de rău. Ascultaţi şi apreciaţi prestanţa celor aflaţi astăzi în fruntea României. Pentru câteva momente mi-am ieşit din fire şi am simţit nevoia sa dau un şut în dosul guvernanţilor, comisiilor politice, feţelor care mimează intelectul, numai pentru plăcerea de a-i vedea cum zboară prin aer. Încep să nu-i mai suport pe patrioţii ăştia afacerişti sau pe afaceriştii ăştia patrioţi. Era pe vremuri un banc care se termina cu... "Da mai plimb-o măi!"... asta aş spune şi eu domniile lor, "dar mai plimbaţi ursul, nu de alta, dar rugineşte lanţul".

5 comentarii:

Anonim spunea...

Da, Corina e foarte sincera, in primul rand. Imi place de ea ca spune lucrurilor pe nume si nu le ascunde.

Anonim spunea...

De ce te miri? Chiar te miri sau mimezi retoric o anume naivitate asopra careia stii ca eu te-am mai chestionat?

Bibliotecaru spunea...

Pot înţelege că se ceartă Tăriceanu cu Băsescu sau Mitrea cu Olteanu, dar aici este vorba de oameni din acelaşi partid, Guvernul nu vorbeşte nici PNL-ul. Eu am impresia că acest conflict "singur împotriva tuturor" a devenit un pretext pentru lenea de a nu face în fapt nimic normal şi benefic. Cum de nu sare Parlamentul, nimeni din Parlament, cum de nu sar ONG-urile...chiar nimeni nu contestă autoritatea chiaburilor aceştia aflaţi la cârma ţării, şi aici numesc pe toţi, pentru că sunt o apă şi un pământ.

Bibliotecaru spunea...

Aşa este Oana, şi mie tot din acelaşi motiv îmi place. Se zbate alături de alţi câţiva inimoşi fără să vadă şi să audă nimeni. Din păcate undele se întâmplă într-un pahar de apă, rezultatele se lasă aşteptate.

Anonim spunea...

Multumesc, Bibliotecaru si
Multumesc, Oana

Politica noastra externa este la pamant, prinsa intre scandalurile dintre Palate si asta ne face foarte mult rau. Cat priveste relatia cu Parlamentul European, daca vine un coleg de-al nostru strain din PE, autoritatile il primesc cu covor rosu, dar pe noi nici nu ne baga in seama. Si am putea face mult mai multe daca ne-am si coordona. De ce exista un ministru pentru relatia cu Parlamentul Romaniei si nici macar un secretariat de stat pentru relatia cu Parlamentul European?
Sunt multe intrebari. Retorice, bineinteles, ca de raspuns nu raspunde nimeni.
O zi frumoasa, Bibliotecaru!