luni, mai 05, 2008

Din ciclul: "Ne mânăncă penibilul, de ne scărpinăm până la sânge"


Mihaela Mihai, candidat la Capitală din partea PNDC, acuză BEM că nu a înscris-o cu numele de artist (Imagine: Mediafax Foto)
Interpreta Mihaela Mihai acuză BEM că a înscris-o în buletinul de vot sub numele de "Neagu Mihaela", deşi în fiecare filă a dosarului său de candidatură pentru Primăria Generală ea a folosit atât numele de buletin, cât şi pe cel de artist, respectiv "Neagu Mihaela-Maria (Mihaela Mihai)". Mihaela Mihai candidează la Primăria Capitalei din partea Partidului Naţional Democrat Creştin (PNDC), condus de fostul conservator Florin Anghel. În urma tragerii la sorţi, ea ocupă locul al şaselea pe buletinele de vot. "B.E.M. m-a anunţat pe listele electorale numai cu numele Neagu Mihaela, deşi numele Mihaela Mihai este de notorietate publică şi l-am folosit mereu, inclusiv în documente bancare", susţine artista pe blogul său, adăugând că "membrii BEM, numiţi de partidele la putere, ştiu că pentru Mihaela Mihai vor fi multe voturi, pentru Mihaela Neagu niciunul".

Nu discut candidatura doamnei la Bucureşti, oportunitatea acestei candidaturi, şansele pe care un partid înfiinţat acum 5 minute ar putea să le aibă în cursa pentru un post atât de important, poate al doilea post ca importanţă după preşedinte. Nu pot însă să nu mă întreb cum credea domnia sa că va fi înscrisă în liste şi pe buletinul de vot cu numele de scenă, consideră că participarea la alegeri este un spectacol cu mai multe afişe? Când şi cum vom ieşi din aceste concepte penibile. Descopăr la mai toţi candidaţii că au o lipsă acută de cunoaştere şi înţelegere a legii, parcă trăiesc cu imagini de film, de telenovelă. Spuneam undeva că îmi pare rău că nu m-am înscris şi eu la cursa electorală, nu ca să câştig, ci ca să am pe cine să votez. Trăiesc într-o lume incredibilă, infinite secvenţe din bancuri cu Bulă repetate în viaţa de zi cu zi.

Niciun comentariu: