sâmbătă, mai 03, 2008

Expoziţie de artă plastică la Baia Mare


În Maramureş, Uniunea Artistilor Plastici din România, filiala Baia Mare, organizează în data de 5 mai expoziţia „Salonul de Primăvară 2008”.

Uniunea Artiştilor Plastici din România, filiala Baia Mare, organizează în data de 5 mai manifestarea intitulată Ziua Artistului Plastic Băimărean, prilej cu care este vernisată şi expoziţia „Salonul de Primăvara 2008”. Primăria municipiului Baia Mare va acorda cu ocazia acestui vernisaj unui reprezentativ artist plastic maramureşean „Marele Premiu pentru Arte Plastice 2008”. Expozitia intitulată „Salonul de primavara 2008” va rămâne deschisă până în data de 30 mai. (Alexandra Nikita)

4 comentarii:

Maria Barbu spunea...

Felicitarile mele! Ai reusit sa faci din blogul tau o adevarata revista de informatie culturala, politica, spirituala! Chapeau bas! Foarte frumos.


P.S. Te astept sa treci si pe la mine sa citesti ce am mai scris.
http://mariabarbu.wordpress.com/2008/05/03/scenariu-medieval/

movvom spunea...

Doamne-ajuta!
Nu am un comentariu propriu-scris la ştirea privind (admirativ) expoziţia băimăreană, dar - efectiv! - mă deranja dezacordul „1 comentarii“.
Apoi, s-ar putea ca, intrând în e-legătură, să am noroc cu (bibliote) caru‘.
În concluzie: v-aştept pe movvom.blogspot.com şi vă mai rog să vă daţi cu aprecierea în privinţa lui dorelcoica.uapps.eu.
Toane bune şi spumoase!

Bibliotecaru spunea...

@ Maria Barbu
Citesc, de ce sa nu citesc.

@ movvom
Şi pe mine mă deranjează 1 comentarii, din păcate este o setare globală, nu am cum să o repar. Pe alte servere merge, aici nu.

movvom spunea...

Normal, 1 comentarii nu ar trebui să deranjeze mai mult decât... unele comentarii. A fost doar un pretext inspirat pentru a intra în vorbă.
După cum spuneam şi pe dorelcoica.uapps.eu: (Satu) Mare mulţămită pentru comentariu!