sâmbătă, mai 17, 2008

Oprişan îşi înduioşează electoratul



Oprişan îşi înduioşează electoratul (Imagine: Mediafax Foto)
Candidatul PSD Vrancea la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean, Marian Oprişan, a fost lansat, vineri seară, alături de ceilalţi candidaţi social-democraţi vrânceni pentru alegerile locale, el alegând în strategia sa electorală să prezinte un film referitor la copilăria sa săracă. Filmul de prezentare a liderul PSD Vrancea cuprinde şi o descriere a copilăriei lui Marian Oprişan, care a fost nevoit să încalţe aceeaşi pereche de ghete cu fratele său, deoarece nu aveau mai multe. "Dimineaţa, le luam eu pentru că eram mai mare şi mergeam dimineaţa la şcoală, pentru ca la prânz, aceleaşi ghete, să fie încălţate de fratele meu Adrian, care pleca la şcoală", povesteşte în clipul electoral respectiv Marian Oprişan. Şeful campaniei electorale a PSD l-a prezentat pe candidatul PSD la şefia CJ Vrancea ca fiind "cea mai bună investiţie politică" pe care el a făcut-o în România. "Marian Oprişan s-a dovedit cea mai bună investiţie politică pe care am făcut-o eu în România. A devenit dintr-un tânăr care se bătea în Vrancea ca să facă ceva pentru partidul nostru, a devenit un adevărat bărbat politic şi sunt mîndru că eu l-am crescut, sunt mândru că este colegul meu. Cel mai bun preşedinte de Consiliu Judeţean pe care îl are România este Marian Oprişan", a mai adăugat Miron Mitrea. Acesta le-a povestit celor prezenţi în sală că în ultimii patru ani, viaţa a devenit mai scumpă ca în Germania şi Austria, ţări în care se câştigă de şase ori mai mult.
http://www.ziaruldevrancea.ro/photo.php?id=9381

Eu nu am fost impresionat, nu găsesc o justificare a situaţiei din acest moment a domniei sale. Astăzi domnia sa este îmbrăţişat de titulatura Baron Local. Eu nu-mi pot exprima o opinie pentru că nu ar fi documentată, totuşi această titulatură de baron local se naşte din ceva, dacă nu din afaceri necurate, măcar din ticuri comportamentale.

The image “http://www.adevarul.ro/usr/imagini/2217-121825-basescurompres.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Niciun comentariu: