luni, mai 19, 2008

Teodora HOTĂRAN - O echipă unită!


(http://hotaran.blogspot.com/2008/05/o-echip-unit.html)
EU CRED!!!
Aşa a început totul... de la un gând, o speranţă, o credinţă!

Eu, noi, credem în primul rând în viitor, credem în echipa noastră, credem într-o ECHIPĂ UNITĂ!

Am început acum doi ani, când ne-am impus ca şi echipă tânără şi unită în cadrul partidului. Am luptat cu un sistem, cu o anume mentalitate, dar am învins! Am avut şi avem încredere în noi şi nu ne ferim să muncim şi să luptăm pentru ceea ce simţim şi credem.

De ce am intrat în lupta pentru Primărie? Pentru că vrem să ne impunem ca lideri în comunitatea în care trăim.
O să mă întrebaţi: de ce?
- Pentru că suntem siguri că se poate mai bine de atât.
- Pentru că suntem siguri că se poate face mai mult pentru oameni.
- Pentru că vrem să ne conducă un ARĂDEAN, un ROMÂN, un ORTODOX!
- Pentru că ne-am săturat de certuri şi scandaluri politice, care nu fac altceva decât să ascundă „manevrele” de la primărie.
- Pentru că NE-AM SĂTURAT SĂ FIM FURAŢI!
- Pentru că NE-AM SĂTURAT SĂ FIM LUAŢI DE FRAIERI!

Aşa că, venim în faţa voastră ca o echipă unită, pregătită şi pentru zile rele şi pentru cele bune, dar în primul rând pregătită să soluţioneze problemele voastre!




Unii ar putea înţelege din cina cea de taină, vestirea trădării, a dezbinării, conspiraţia... Să vedem ce înţelege electoratul din Arad.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ideea cu afisul "echipa unita" si sloganul "eu cred" folosit in scopuri politice e neinspirata.

Mihai

mihai@speedmail.se

Bibliotecaru spunea...

Mulţumesc pentru comentariu, domnule Mihai.