duminică, mai 11, 2008

Din ciclul: Noi nu dăm mici cu bere


Partidul Democrat Liberal şi candidatul său la Primăria sectorului 4, Radu Silaghi, informează bucureştenii că nu organizează duminică niciun concert în Parcul Tineretului.
Sâmbătă, în diferite zone ale Capitalei, au fost distribuite afişe cu fotografia candidatului Radu Silaghi şi însemnul electoral al Partidului Democrat Liberal, prin care se adresau invitaţii la un concert în Parcul Tineretului. Partidul Democrat Liberal condamnă public orice tip de campanie negativă, menită să bulverseze electoratul. Campania PD-L şi a candidatului Radu Silaghi se bazează pe promovarea de soluţii pentru problemele cetăţenilor şi nu pe atacuri anonime la adresa contracandidaţilor.
The image “http://blog.gardianul.ro/wp-content/uploads/2008/04/liviu.thumbnail.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
O salut pe această cale pe tanti Viorica de la Cartierul I (să nu mă întrebe nimeni ce este Cartierul I, nici eu nu am putut să aflu), doamna care s-a chinuit pe ploaie şi vânt să pună steaguri PD-L pe blocul meu. Am încercat să-i explic că nu se văd din stradă... nu a înţeles că lumea nu se mai uită de multă timp către cer, mai mult spre pământ, să nu dea într-o groapă. M-a înduioşat însă determinarea domniei sale de a face un lucru inutil, dar obligatoriu pe linie de partid.
The image “http://crangasi.cartiere.ro/fisiere/images/Sector4buc.preview.png” cannot be displayed, because it contains errors.

Niciun comentariu: