vineri, mai 09, 2008

Guşă nu renunţă la imnul său de campanie



Guşă nu renunţă la imnul său de campanie (Imagine: Mediafax Foto)
Candidatul PIN la Primăria generală a Capitalei Cozmin Guşă este decis să folosească în continuare imnul său de campanie "Ne-am săturat cât ne-au furat". "N-o să respect decizia CNA fiindcă este ilegală, ilogică şi respectă dorinţa partidelor vechi. O să apar în continuare în campania electorală cu imnul meu «Ne-am săturat cât ne-au furat»", a declarat pentru MEDIAFAX Cozmin Guşă. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a somat, vineri, OTV, pentru că în emisiunea "Dan Diaconescu Direct" s-a difuzat un material electoral de susţinere a lui Cozmin Guşă, candidatul PIN la Primăria Capitalei, care aduce acuzaţii de ordin penal şi moral celorlaţi candidaţi la Primărie. La OTV, în emisiunea "Dan Diaconescu Direct", difuzată joi seara, a apărut sigla lui Cosmin Guşă, candidat PIN la primăria Municipiului Bucureşti, şi sloganul - "Ne-am săturat cât ne-au furat" - şi o melodie electorală de susţinere a lui Guşă, care, potrivit CNA, a fost "foarte critică" la adresa candidaţilor celorlalte partide la Primăria Capitalei.

Limbajul licenţios şi aroma de halenă stă bine cartierelor Bucureştene. Eu nu ştiu de ce este sancţionat acest clip. Dacă domnul Guşe doreşte să facă din Bucureşti un imens ghetou cu găşti în faţa blocului şi un război permanent, o stare de frică, furturi continue... etc. etc. etc. Nu este nici o problemă. Eu unul aş vrea Bucureştiul transformat într-o citadelă a culturii, domnul Guşe în unul al subculturii de cartier, mă gândesc că am să-l ocolesc la vot. (Atenţie, subcultară nu este ceva rău. SUBCULTÚRĂ, subculturi, s.f. 1. Tendinţă de manifestare subiacentă a unei culturi elementare. 2. Cultură a grupurilor şi subgrupurilor sociale dintr-o comunitate etnică. – Din engl., fr. subculture. )



Clipul este simpatic, este de folosit, dar imn de campanie?...

Niciun comentariu: