sâmbătă, mai 17, 2008

Oprescu: Speculaţiile despre întoarcerea mea în PSD nu sunt decât tâmpenii


http://www.dubuque.k12.ia.us/doctordoctor/DoctorDoctorLogoFlat.jpg
Candidatul independent la Primăria Capitalei Sorin Oprescu a declarat, vineri, că toate speculaţiile privind întoarcerea sa în PSD sau legate de ideea că Ion Iliescu are doi candidaţi şi că se încearcă păcălirea electoratului "nu sunt decât tâmpenii". "Eu am comunicat de la bun început că am devenit independent prin voinţa mea, dându-mi demisia, iar orice fel de speculaţie făcută după aceea şi în continuare că va fi un joc, că mă voi întoarce în partid, că Iliescu are doi candidaţi, că se încearcă păcălirea electoratului nu sunt decât tâmpenii. Eu am spus-o şi o spun în continuare că nu mă întorc în partid, sunt independent, dar asta nu înseamnă că nu am respect pentru oamenii alături de care am stat 13-14 ani de zile", a spus Oprescu. Întrebat dacă va colabora cu alte partide, el a afirmat că va avea colaborări cu cei care au reprezentanţi la nivelul secţiilor de votare, "pentru a supraveghea procesul electoral ca să fie corect". Oprescu a precizat că "speră din tot sufletul să fie ales din primul tur, pentru a nu se mai consuma banii cetăţenilor şi să îi mai aducă la vot". "Dacă va mai fi vorba de un tur doi, electoratul la această oră ştie clar cu cine trebuie să intru eu în turul doi", a mai spus Oprescu. El a menţionat că îşi doreşte să aibă trei mandate de primar general al Capitalei, pentru a duce la sfârşit toate proiectele. Preşedintele organizaţiei de femei a PDL, Sulfina Barbu, a declarat, joi, că Sorin Oprescu, candidat independent la Primăria Capitalei, "este lipit de PSD", partid care vrea "să mintă" bucureştenii, încercând să repete figura din 2004, când şi Marian Vanghelie a câştigat ca independent sectorul 5.
The image “http://www.doctorsecrets.com/secrets-in-medicine/daily-doctor-life.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Domnule doctor, cu toată stima şi simpatia... Înţeleg că sunteţi sâcâit de astfel de întrebări, înţeleg şi că zeci de ziarişti se perindă cu aceleaşi scenarii încă de la începutul campaniei, dar de ce un limbaj atât de agresiv şi puţin intelectual? Nu se face. Părerea mea.

The image “http://www.delpiano.com/carnival/images/doctor_16th_w1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Niciun comentariu: