În Marketing scăderea vânzărilor are două soluţii, prima este eliminarea modelului "perimat" şi oferirea unei noutăţi pentru stimularea reacţiei de a avea "ultima noutate", mutare specifică unei societăţi de consum, cea de a doua soluţie este scăderea preţului astfel încât vânzarea să continue dincolo de punctul de saturare, desigur, această soluţie merge doar un timp, preţul nu poate scădea oricât.
Dacia ia în calcul reducerea preţului maşinilor, ca o măsură care să vină în sprijinul clientului, alături de banii primiţi de acesta prin programul Rabla, ieftinirea modelelor nefiind o măsură viabilă dacă acţionează singură, a declarat vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.
"Dacia ia în calcul reducerea preţului pe unitate, din marja de profit. Reducerea aceasta, cumulată cu prima de casare, s-ar putea traduce într-un avantaj pentru client de circa 1.700-2.000 de euro pentru un model Dacia de 10.000 de euro", a explicat Stroe.
El a adăugat că ieftinirea maşinilor Dacia cu "câteva sute de euro" nu poate stimula suficient cererea astfel încât aceasta să fie corelată cu producţia pe care şi-a planificat-o producătorul.
Stroe a mai spus că oamenii sunt mai atenţi la rata lunară pe cate o plătesc decât la preţul final al automobilului, iar scumpirea creditului, accesul mai dificil la finanţări şi incertitudinile legate de taxa auto au determinat potenţialii clienţi ai Dacia să intre într-o stare de aşteptare.
(sursa: http://www.mediafax.ro)(sursa: http://www.automotorclub.com)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu