marți, iunie 10, 2008

Cristian Popescu Piedone acuză Evenimentul Zilei de publicarea de machete publicitare calomnioase la adresa sa


The image “http://www.ziare.com/_files/Image/news/285/tb_240_284466_0804_piedone.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Cristian Popescu Piedone, candidatul PC la funcţia de primar al sectorului 4, a sesizat marţi, Clubul Român de Presă şi Asociaţia Jurnaliştilor din România, în legătură cu publicarea de machete publicitare calomnioase la adresa sa de către cotidianul Evenimentul Zilei.

În scrisorile deschide adresate celor două instituţii, Cristian Popescu Piedone solicită un punct de vedere cu privire la modul în care publicaţia în cauză a respectat deontologia profesională publicând sub formă de articole, dar semnalate mic într-un colţ drept „publicitate", articole defăimătoare la adresa sa.

The image “http://www.romanialibera.ro/foto/123/122283/art_122283_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

„Contracandidatul meu Radu Silaghi continuă să facă pe bani grei o campanie murdară în care din păcate târăşte cu bună ştiinţă şi un ziar de prestigiu precum Evenimentul Zilei. Poate mă înşel, dar nu mi se pare normal ca un ziar de asemenea talie să accepte machete publicitare fără să discearnă dacă e deontologic să publici informaţii eronate chiar şi în regim publicitar", a declarat Cristian Popescu Piedone.

Acesta s-a adresat CRP şi AJR, considerând că sunt singurele foruri din România care pot să judece din punct de vedere al deontologiei profesionale dacă demersul Evenimentului Zilei este unul incorect sau nu.

http://www.clicklink.ro/images/thumbnails/1843.jpg

Cu o zi în urmă Cristian Popescu Piedone semnala neregulile apărute ziarului Evenimentului Zilei însă, în locul unui eventual drept la replică, ziarul a mai publicat o machetă defăimătoare.

Cristian Popescu Piedone îi atrage atenţia lui Radu Silaghi că are de demonstrat în instaţă toate acuzaţiile aduse şi îi solicită public să facă cunoscut opiniei publice câţi bani şi din ce surse a plătit campania publicitară murdară apărută în Evenimentul Zilei.

The image “http://www.clubulregilor.ro/web/images/Open%20ROMGAZ%20-%202007/Ioan%20Silaghi%20-%20mic.JPG” cannot be displayed, because it contains errors.

Am cautat şi eu să văd ce spune Silaghi:
SECTORUL 4. Radu Silaghi, candidatul PDL la Primăria Sectorului 4, l-a catalogat pe contracandidatul său, Cristian Popescu Piedone (PC), drept „un bişniţar notoriu, un şarlatan, pe şleau, un escroc“.
„Un traseist politic, colorat ca un papagal“, a continuat Silaghi, amintind că Piedone a schimbat mai multe formaţiuni politice - PNŢCD, PSD, BND şi PC. Silaghi şi-a argumentat acuzaţiile spunând că Piedone a obţinut o locuinţă socială, chiar dacă avea deja o vilă, fapt pentru care este cercetat penal. Piedone a replicat, într-un comunicat, că va depune plângere penală împotriva candidatului PDL, care ar fi „fabricat un dosar cu informaţii mincinoase, încercând să manipuleze în mod grosolan mass-media“.
(http://www.expres.ro/articole/detalii-articol/806616/Silaghi-Piedone-este-un-escroc-un-bisnitar-notoriu-/)
http://stiri.acasa.ro/uploads/format3/20070122110406_voiculescu.jpg

Am cu ce ma lauda
Sa stie toata lumea
V-o prezint pe fata mea,
E model si mai ceva
I-e frica de Dumnezeu
C-asa am educat-o eu
Fata mea este de vis,
A luat locul intai la Miss.
(
Partizan - Fata mea)

Acum dacă are cu ce... asta e!

Niciun comentariu: