duminică, iunie 29, 2008

Elena Udrea: Unde am greşit?


Elena Udrea doreşte să afle motivul, pentru care bucureştenii l-au votat pe Sorin Oprescu drept primar general al capitalei.

După trei săptămâni de tăcere, cauzate în parte de eşecul PD-L la alegerile locale, Elena Udrea a decis să îşi reactualizeze blogul personal.

The image “http://www.bzc.ro/seyretfiles/localvideos/elena_udrea.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Ea afirmă că rezultatul alegerilor este şocant şi, deocamdată, nu are un răspuns la întrebarea simplă ”de ce?”. ”De ce în locul seriozităţii şi al competenţei demonstrate, al proiectelor realiste şi necesare au fost preferate şmechereala ieftină, demagogia zgomotoasă, incompetenţa evidentă, populismul desantat, lipsa de viziune, etc.?”, se întreabă pe, pe blog, Elena Udrea.

Fostul consilier al preşedintelui Traian Băsescu a încercat să se documenteze, în aceste zile, pe forumuri şi la emisiuni politice, pentru a înţeleage mai bine rezultatul, însă degeaba...

The image “http://www.catavencu.ro/uploads/_Elena_Udrea_ca_perversiune_sau_cine_cui_i_ar_face_niste_chestii_7776_m.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

”Citind forumurile, uitându-mă la emisiuni, vorbind cu oamenii acum, după alegeri, constat că cele mai multe opinii arată aceeaşi neînţelegere pe care o am şi eu. Şi totuşi cum a fost posibil? Ce s-a întâmplat? Unde am greşit? Răspunsul va dumiri cărui electorat se adresează cei care vor candida la toamnă în Bucureşti, printre care mă voi afla şi eu. Politicienii se măsoara în voturi. De aceea este esenţial să înţeleg votul bucureştenilor, aşa cum ei l-au dat luna aceasta”, mai menţionează Elena Udrea. (Cosmin BUHUŞ)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Discutia sa intetit pe blogul Elenei si m-am bagat si eu ceea ce a schimbat imediat datele problemei...