miercuri, iunie 25, 2008

Miron Mitrea Joacă o carte mare!


Mitrea: Dacă nu se aprobă urmărirea penală, demisionez din Parlament
Mitrea: Dacă nu se aprobă urmărirea penală, demisionez din Parlament (Imagine: Mediafax Foto)
Fostul ministru al Transporturilor Miron Mitrea a declarat, marţi seară, într-o emisiune la Antena 3, că, dacă votul deputaţilor la solicitarea DNA de avizare a începerii urmăririi penale a sa va fi negativ, atunci va demisiona din Parlament, pentru că doreşte să meargă în faţa instanţei.

"Am o singură cale, pe care aş vrea să o ocolesc, pentru că asta este meseria mea: eu sunt parlamentar, sunt deputat. De 12 ani, în afară de perioada în care am fost ministru, n-am avut altă meserie. Şi n-aş vrea să trebuiască să demisionez din Parlament ca să mă duc în faţa instanţei. Dar, dacă este nevoie şi votul următor va fi un vot negativ, o voi face", a afirmat deputatul PSD Miron Mitrea.

Camera Deputaţilor nu a avut cvorum, marţi, la votul asupra cererilor de începere a urmăririi penale a lui Adrian Năstase şi Miron Mitrea, exprimându-şi votul doar 208 deputaţi.

Preşedintele Camerei Deputaţilor, Bogdan Olteanu, anunţase anterior votului că pentru a se întruni cvorumul era necesară prezenţa a 220 de deputaţi.

Votul Camerei Deputaţilor în cazurile lui Adrian Năstase şi Miron Mitrea ar putea fi reluat în toamnă sau într-o eventuală sesiune extraordinară, după ce nici în Biroul Permanent de marţi după-amiază nu a fost cvorum, iar sesiunea parlamentară se încheie miercuri, după şedinţa comună.

2 comentarii:

Anonim spunea...

L-am vazut aseara la Stirea Zilei.Nu convinge pe nimeni cu rolul de fata mare.E patetic!Lia

Bibliotecaru spunea...

Poate nu ca fata mare... :)