vineri, iunie 27, 2008

PRM participă la consultările de la Cotroceni


The image “http://www.romanialibera.ro/foto/93/92644/art_92644_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Preşedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor a anunţat că va onora invitaţia preşedintelui statului de a participa la întâlnirea de la Cotroceni cu partidele pentru a discuta problema creşterii preţurilor.

Şeful PRM a precizat că va face şi câteva propuneri pentru reglementarea situaţiei. Printre acestea a enumerat căderea guvernului Tăriceanu, formarea unui guvern de uniune naţională şi anularea privatizării Petrom.

"Ce-i vor auzi urechile lui Băsescu, dacă este pus încasator, păi el nu ştie pe cine invită acolo? Mă invită pe mine, eu nu am timp de pierdut. Mă duc acolo să nu-l las cu ochii în soare. Geoană a zis că nu se duce, mai mult ca sigur că Tăriceanu nu va veni. Mă duc eu ca şef de partid, şi îi voi spune: uite domnule, explozia preţurilor, nivelul de trai, păi hai să vedem de ce nu sunt bani pentru pensii, pentru studenţi sau drumuri. Au început să cadă pasarelele ca muştele, astea sunt somnoroase...pasarele, cad de-a valma pe şosele. Păi aşa conduceţi ţara? Mai bine o conducea Ceauşescu din groapă", a declarat şeful PRM.
Liderul PRM a mai spus că va merge la Cotroceni îsoţit de colaboratorii săi cei mai apropiaţi, Lucian Bolcaş - vicepreşedinte a Camerei Deputaţilor, şi Gheorghe Funar, preşedinte al Comisiei de Privatizare din Senat.


PRM accceptă propunerea lui Băsescu de a se reuni Parlamentul în sesiune extraordinară
PRM acceptă solicitarea şefului statului de a se reuni Parlamentul într-o sesiune extraordinară, pentru a discuta dosarele Adrian Năstase şi Miron Mitrea.
Cu toate acestea, şeful PRM apreciază că este vorba despre o "viclenie populistă" şi nu intră în atribuţiile preşedintelui să convoace Parlamentul pentru că se încalcă principiul separaţiei puterilor în stat.
"Vom discuta dosarele Adrian Năstase şi Miton Mitrea, dar credem că e moral să se discute şi dosarul "Flota", precum şi cele circa 2000 de dosare muşamalizate de ani de zile la DNA, din care pagubele însumează aproximativ 70 de miliarde de euro. Dacă nu vom aborda frontal şi aceste subiecte fierbinţi, va fi limpede pentru toată lumea că avem de-a face cu o răfuială politică, instrumentată de Traian Băsescu, ceea ce este în "stilul casei", dar nu-i face cinste", a opinat şeful PRM, Corneliu Vadim Tudor.

Vadim Tudor îl admonestează cu blândeţe pe Funar
Preşedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, solicită preşedintelui statului, Traian Băsescu, să nu promulge legea propusă de senatorul PRM, Gheorghe Funar şi deputatul PNL, Ioan Ghişe privind difuzarea ştirilor.
Şeful PRM apreciază că proiectul de lege propus conţine "o formulă ambiguă şi duplicitară".
Mai mult decât atât, şeful PRM a explicat că nu a fost implicat în acest proiect şi că nu a fost nici măcar informat de către Gheorghe Funar că intenţionează să propună un astfel de proiect de lege, pentru că l-ar fi sfătuit să reformuleze sau să renunţe la el.
"Nu mi-a zis Funar. Are şi ăsta un stil...vine cu o mie de propuneri să potcovească nişte purici morţi şi când mă uit, zic, măi băiete, întreabă-mă şi pe mine. Mă pui în situaţia să pierd timpul, să dau explicaţii nedorite. Nu citisem legea, nu ştiam", a declarat Corneliu Vadim Tudor.
Şeful PRM apreciază că prin proiectul propus cei doi parlamentari PRM şi PNL nu intenţionează o instituire a cenzurii, ci pur şi simplu necesitatea unei mai mari responsabilităţi în difuzarea informaţiilor de posturile tv şi radio.
"Se vede că nici unul dintre cei doi nu este ziarist, se vede că nici unul dintre cei doi nu este jurist măcar. N-au ştiut despre ce este vorba. Intenţia îm sine este bună, pentru că se creează o psihoză. Păi dacă de dimineaţă până seara un post de televiziune te bombardează bum bum bum, mortul vine din lada goală de sub scara fără trepte, creează o psihoză îngrozitoare la o populaţie cu nervii întinşi la maximum. Fireşte că prin lege nu poţi să-i obligi, dar măcar postul public de televiziune să păstreze o proporţie mai decentă", a afirmat preşedintele PRM.

Vadim candidează la Preşedinţie

Preşedintele PRM Corneliu Vadim Tudor, şi-a anunţat intenţia de a candida la cea mai înaltă funcţie în stat.
Corneliu Vadim Tudor s-a declarat convins că va câştiga alegerile şi că va dobândi mai mult de un mandat de preşedinte al ţării.
''Spre deosebire de Adrian Năstase, care nu are simţul măsurii, şi anunţă ca va candida la Preşedinţie, eu îl asigur că nu are nici o şansă. Eu mă pregătesc pentru cel puţin un mandat de peşedinte al României (...). Când mă voi duce la întâlnirea cu Traian Băsescu, la consultări, îi voi spune din nou că am venit la viitorul meu loc loc de muncă", a afirmat Corneliu Vadim Tudor. (Claudia DUMBRAVĂ)

Niciun comentariu: