vineri, iunie 27, 2008

Momente şi Schiţe cu Daniel Vanghelie


http://www.biodiversity.ru/coastlearn/tourism-eng/images/blacksea-mamaia2.jpg

Dana Grecu: Nişte soluţii fără precedent în istoria acestui partid. Domnul Marian Vanghelie este în direct cu noi de la Mamaia. Vă mulţumesc că aţi ajuns „La ordinea zilei".

Marian Vanghelie: Bună ziua dumneavoastră şi telespectatorilor dumneavoastră.

Dana Grecu: Într-o paranteză, am căutat viceprimarul PSD la Bucureşti şi nu l-am găsit, am zis că poate cine ştie, e la Mamaia cu dumneavoastră.

The image “http://www.adevarul.ro/usr/imagini/2312-131247-rfhjdrf.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Marian Vanghelie: Nu este la Mamaia, cred că aţi găsit în schimb disperarea PD-L în a nu intra nimeni din partea PSD să nu vadă poate toate nenorocirile de opt ani de zile, ce au făcut în Primăria Capitalei.

Dana Grecu: Dar aţi văzut ce frumos au lucrat? Dumneavoastră promiteaţi acum...

Marian Vanghelie: Am dat dovadă de fair-play şi am şi votat cum am şi spus viceprimarul PD-L pe domnul Răzvan Murgeanu, dacă din partea dânşilor nu au vrut să dea dovadă de fair-play este cu totul altceva. Mi s-a părut un lucru normal, dom'ne dacă PD-L are un nr. de mandate de consilieri iar următorul partid este PSD, mi s-a părut logic să-l votăm pe cel al PD-L, ţinând cont şi de faptul că aveau experienţă şi era omul pregătit şi ar fi fost fair-play şi din partea dânşilor să voteze viceprimarul PSD.

Răzvan Mitroi: Domnul Vanghelie, dar aţi avut o înţelegere mai clară, să nu zic scrisă, dar măcar o negociere faţă în faţă cu PD-L pe care n-au respectat-o?

Marian Vanghelie: Nu, n-am avut nicio înţelegere, eu am dat o declaraţie oficială, nu am avut nicio înţelegere, am mers pe o cutumă, o chestie de logică, eram următorul partid care într-un fel sau altul urmam după PD-L ca şi număr de consilieri. Şi puteam să facem o majoritate stabilă, nicidecum în momentul de faţă, dacă un consilier e bolnav, ei nu mai au majoritate. Deci ar fi fost cu totul şi cu totul altceva să putem să vorbim într-adevăr de nişte lucruri serioase. Să încercăm să schimbăm ceva în Bucureşti, se pare că totuşi merg pe aceleaşi aranjamente şi pe aceleaşi mecanisme care au mers şi până acum.

Dana Grecu: Da, dar consilierii vor fi sănătoşi ai lor sau se vor îmbolnăvi ăştia ai dumneavoastră domnul Vanghelie, ştiţi cum este în politică, ştiţi ce vreau să vă întreb foarte sincer, dumneavoastră aţi propus un pact PD-L-ului şi PD-L v-a trădat? Asta vreţi să spuneţi?

Marian Vanghelie: Noi am propus o chestie de logică. Deci am încercat să schimbăm un pic lucrurile în Bucureşti şi vrem să le schimbăm.

Dana Grecu: Aţi pierdut azi.

Marian Vanghelie: Dar se pare că se doreşte tot acelaşi mecanism care a funcţionat de 18 ani până acum.

Dana Grecu: Aţi pierdut azi şi vreau să vă spun că aşa s-a văzut de la Bucureşti cum că v-ar mai fi trecut un glonţ pe lângă ureche astăzi, s-a propus la un moment dat ca şi filialele care au obţinut sub 25% să fie şi ele supuse unei dizolvări mai mici sau mai mari. V-a vizat pe dumneavoastră decizia asta, care a fost supusă... propunerea supusă astăzi în Comitetul Executiv Naţional?

Marian Vanghelie: Înainte să ajung în staţiunea Mamaia era un personaj pe stradă şi propusese să dărâme toate hotelurile din Mamaia, înţelegeţi? Aşa cum să vă spun, la noi aici în sală fiecare poate să propună ce vrea, ca principiu. Dar nu s-a votat aşa ceva, pentru că nimeni nu se ducea spre anumite extreme. Deci nu s-a pus problema de dizolvare, ci de o analiză mai pertinentă. Asta însemna ca 60% din partid să stea în analize.

http://www.revistafelicia.ro/include/thrumbnail.php?file=1000695_poza_1162946272.jpg&width=240&height=200

Dana Grecu: Dar a cui a fost propunerea asta?

Marian Vanghelie: Nici n-am fost atent, că nu am văzut cine a făcut propunerea în sală, dar pur şi simplu pentru că s-a cerut o propunere s-a făcut şi acest lucru, fiecare putea să ceară orice. Deci lucrurile serioase s-au votat cu majoritate iar restul au fost discuţii pe lângă subiect.

Radu Tudor: Domnule Vanghelie, dumneavoastră aţi declarat astăzi că pentru situaţia de la Bucureşti se va face o analiză separată. De ce dumneavoastră, Marian Vanghelie şi organizaţia de Bucureşti faceţi mereu notă separată şi nu daţi socoteală în faţa partidului pentru rezultatele slabe obţinute şi pentru pierderea Primăriei Capitalei?

Marian Vanghelie: Dar eu nu mă încadram în ceea ce s-a propus astăzi. Eu am luat cu redistribuire 30%, s-a pus problema filialelor care au sub 20%, deci nu mă încadram, e diferenţă mare între mine şi ceea ce s-a analizat astăzi aici.

http://www.sfin.ro/pictures/9880_poza_1184763271.jpg

Radu Tudor: Dar aveţi sectoare în care aţi făcut mai puţin de 20% şi un sector ca şi dimensiune echivalează cu un oraş mare.

Marian Vanghelie: Dar organizaţia de Bucureşti este luată pe ansamblu, per ansamblu am luat cu redistribuire 30%. Iar eu am spus din punctul meu de vedere că fac o analiză pentru că îmi doresc eu să fac o analiză şi să iau unele măsuri pentru cele patru sectoare care nu au câştigat. Deci mă duc direct la stadiu pentru că nu au câştigat, şi o să văd ce soluţie o să adopt pentru fiecare situaţie în parte.

http://www.ziare.com/_files/Image/news/294/0804_e15fc8192c32ef06f38395e3c961e245.jpg

Silviu Sergiu: Cu tot respectul, Silviu Sergiu, „Evenimentul Zilei", PSD a pierdut Primăria Capitalei pentru că dumneavoastră v-aţi opus şi aţi anunţat public că organizaţia PSD Bucureşti nu îl susţine pe Sorin Oprescu, nu vi se pare că aveţi şi dumneavoastră o responsabilitate în situaţia politică arătată? Am înţeles, foarte bine, aţi câştigat alegerile în sectorul dumneavoastră.

Marian Vanghelie: A fost cea mai bună soluţie că nu l-am propus pe Oprescu şi mă felicit că nu l-am propus pe Oprescu.

Silviu Sergiu: De ce credeţi în continuare chestiunea asta?

Marian Vanghelie: Nu cred numai eu, crede majoritatea partidului chestia asta. Am avut candidatul cel mai bun, Cristian Diaconescu se numeşte.

Silviu Sergiu: Păi dar nu aveţi primăria acum. Puteaţi s-o aveţi, de ce nu era...

Marian Vanghelie: Nu avem primăria, telenovela a funcţionat mai bine decât un candidat de partid. Poate nici Sorin Oprescu n-ar fi câştigat... am câştigat două meciuri. Unu, că Sorin nu ar fi câştigat Primăria Capitalei, dacă era candidatul PSD şi doi, am eliminat PD-L de la Primăria Capitalei, indirect.

Dana Grecu: Şi v-aţi împrietenit cu el ca să-l puneţi viceprimar şi v-a trădat astăzi. Încurcate iţele astea.

Marian Vanghelie: Eu nu m-am împrietenit cu nimeni şi nu trebuie să mă împrietenesc cu cineva ca să pună viceprimarul. Dacă cei din Consiliul General doresc într-adevăr să putem face ceva pentru bucureşteni vor demonstra pe viitor dacă doresc. Dacă nu doresc, e problema lor.

Dana Grecu: Vă mulţumesc domnule Vanghelie pentru intervenţia „La ordinea zilei".

Marian Vanghelie: Şi eu vă mulţumesc.

(Prin Monitoring Media: Antena 3, Ora: 17:49)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Se confirma ca totul a fost un scenariu prin care PSD sa castige indirect capitala si deci sa-l scoata pe Blaga(Basescu)din carti.
Am prognozat-o acum doua luni la AN blog si ma confirma smechereste chiar Vanghelie care nu cred ca a priceput de la inceput, adica spun ca a fost manipulat ca ci saracul(asa zice Iliescu ,saracul) Diaconescu.